Cumpara de la carturesti.ro

Small Data | Martin Lindstrom - Publica


Small Data | Martin Lindstrom
49 Lei

Disponibil

(30-06-2024)
Cumpara de la carturesti.ro

Produs vandut de carturesti.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara small data | publica de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru small data | publica

Martin Lindstrom, un Sherlock Holmes al lumii moderne, valorifica puterea informatiilor calitative in misiunea sa catre urmatoarea mare descoperire.
Angajat de cele mai notorii branduri din lume pentru a afla la ce anume reactioneaza clientii lor, Martin Lindstrom a decis sa-si petreaca 300 de nopti din an in casele unor straini pentru a observa cu atentie fiecare detaliu al vietilor acestora, pentru a le descoperi dorintele ascunse si, nu in ultimul rand, pentru a identifica particularitatile care duc la un produs sau un brand de milioane.
Lindstrom conecteaza toate aspectele acestei povesti cosmopolite care ii va fermeca atat pe creativii din comunicare, cat si pe toti cei interesati de varietatea nesfarsita a comportamentului uman.
Citind paginile acestei carti, veti afla:- Cum un pantof de sport uzat, descoperit in casa unui pusti de unsprezece ani din Germania, a dus la incredibila revenire pe piata a companiei LEGO.- Cum un magnet descoperit pe un frigider din Siberia a revolutionat un supermarket din SUA.- Cum o pereche de casti menite sa izoleze fonic la peste 10 000 de metri a contribuit la construirea noului sunet reprezentativ pentru brandul Pepsi.- Cum felul in care intrau oamenii intr-o biserica din Roma a ajutat la modernizarea parcurilor tematice Disney.- Cum un ursulet de plus din camera unei fetite din Austria a dus la restructurarea celor 1 000 de magazine din 20 de tari ale unui comerciant de articole de moda.- Cum o bratara obisnuita a ajutat compania Jenny Craig sa creasca loialitatea clientilor cu 159% in mai putin de un an.- Cum aspectul ergonomic al bordului unei masini a contribuit la procesul de imbunatatire a designului aspiratorului Roomba.
Acest lucru ne-a convins sa va lansam invitatia de a lectura aceasta carte plina de....
Time MagazineAbilitatea lui Martin Lindstrom de a identifica si de a analiza informatiile calitative pare sa treaca dincolo de granitele naturalului.
Paco Underhill, autor al cartii Arta de a cumparaO minte originala si iscoditoare.
Daca iti plac serialele Bones si CSI, aceasta carte va fi pe gustul tau.
Chip Heath, co-autor al cartilor Idei cu impact garantat si SwitchMartin Lindstrom analizeaza tehnici criminalistice de ultima ora pentru a dezvalui dihotomia dintre informatie si intelepciune.
Ceea ce face el este sa expuna limitele studiilor cantitative si felul in care cercetarea calitativa devine instrumentul esential pentru depasirea acestora.
Seth Godin, autor al cartii TriburiIn mediul de afaceri contemporan, in care studiile cantitative suscita un devotament religios, apare Martin Lindstrom, ateul din marketing.
O modalitate personala, intuitiva si puternica de a privi cum poti schimba ceva prin munca ta.
Robert Cialdini, autor al cartii PersuasiuneaCea mai buna carte a lui Martin de pana acum.
Alaturati-va lui Lindstrom in calatoriile sale de-a lungul carora analizeaza urmele marunte pe care le lasam si care dezvaluie adevaruri surprinzatoare despre tendintele noastre de consumatori, precum si despre comportamentul uman.
Desi informatiile dezvoltate in aceasta carte ar putea parea insignifiante, ele sunt extrem de importante pentru comportamentul uman si de nepretuit pentru oricine isi doreste sa inteleaga mai bine factorii care declanseaza deciziile de cumparare.
Martin Lindstrom, un Sherlock Holmes al lumii moderne, valorifica puterea informatiilor calitative in misiunea sa catre urmatoarea mare descoperire.
Angajat de cele mai notorii branduri din lume pentru a afla la ce anume reactioneaza clientii lor, Martin Lindstrom a decis sa-si petreaca 300 de nopti din an in casele unor straini pentru a observa cu atentie fiecare detaliu al vietilor acestora, pentru a le descoperi dorintele ascunse si, nu in ultimul rand, pentru a identifica particularitatile care duc la un produs sau un brand de milioane.
Lindstrom conecteaza toate aspectele acestei povesti cosmopolite care ii va fermeca atat pe creativii din comunicare, cat si pe toti cei interesati de varietatea nesfarsita a comportamentului uman.
Citind paginile acestei carti, veti afla:- Cum un pantof de sport uzat, descoperit in casa unui pusti de unsprezece ani din Germania, a dus la incredibila revenire pe piata a companiei LEGO.- Cum un magnet descoperit pe un frigider din Siberia a revolutionat un supermarket din SUA.- Cum o pereche de casti menite sa izoleze fonic la peste 10 000 de metri a contribuit la construirea noului sunet reprezentativ pentru brandul Pepsi.- Cum felul in care intrau oamenii intr-o biserica din Roma a ajutat la modernizarea parcurilor tematice Disney.- Cum un ursulet de plus din camera unei fetite din Austria a dus la restructurarea celor 1 000 de magazine din 20 de tari ale unui comerciant de articole de moda.- Cum o bratara obisnuita a ajutat compania Jenny Craig sa creasca loialitatea clientilor cu 159% in mai putin de un an.- Cum aspectul ergonomic al bordului unei masini a contribuit la procesul de imbunatatire a designului aspiratorului Roomba


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse