Ce sunt Social media influencerii? Care este rolul si mai ales care este impactul lor publicitar in societatea contemporana? Acestea sunt intrebarile de la care a plecat prezentul volum care ii analizeaza pe acesti lideri de opinie din mediul virtual din perspectiva stiintelor comunicarii.
Coordonatori: Delia Cristina Balaban, Julia Szambolics.
Analizam, pe baza unor studii recent publicate, elementele care contribuie la succesul campaniilor de influencer marketing, prezentam specificul continuturilor si al canalelor de comunicare online, subliniem importanta credibilitatii, a transparentei si a autenticitatii si nu in ultimul rand evidentiem relevanta implicarii sociale a influencerilor.
Cartea noastra poate sa fie utila publicului larg interesat de acest fenomen, expertilor in domeniul marketingului si al comunicarii, si de ce nu, chiar Social media influencerilor.
In paginile lucrarii de fata prezentam mai multe elemente care contribuie la realizarea unei imagini de ansamblu asupra dimensiunii publicitare a Social media influencerilor.
Prieteni virtuali, experti, Social media manageri, creatori de continut, mereu atenti la tendintele din online sau creatori ai acestor tendinte- acestea sunt doar cateva dintre atributele definitorii ale influencerilor care si-au inceput activitatea din pasiune si care treptat au ajuns la un anumit grad de profesionalizare.
Acestea sunt doar cateva aspecte care au contribuit la cresterea rolului publicitar al Social media influencerilor, celebritati online care se bucura de increderea unor comunitati mari de urmaritori.
Pentru un numarului considerabil de tineri, media traditionala nu mai reprezinta o optiune de consum zilnic si in plus, a crescut importanta recomandarilor pentru achizitionarea unor produse sau servicii.
Ce sunt Social media influencerii? Care este rolul si mai ales care este impactul lor publicitar in societatea contemporana? Acestea sunt intrebarile de la care a plecat prezentul volum care ii analizeaza pe acesti lideri de opinie din mediul virtual din perspectiva stiintelor comunicarii