Social media influencerii si rolul lor publicitar - Delia Cristina Balaban, Julia Szambolics

Social media influencerii si rolul lor publicitar - Delia Cristina Balaban, Julia Szambolics

Detalii Social media influencerii si rolul

libris.ro
Vânzător
libris.ro
Pret
27.3 Lei 39 Lei
Categorie (vânzător)
Stiinte Umaniste
Marca
Delia Cristina Balaban

Produs actualizat în urmă cu 1 lună
Descriere YEO:

Social media influencerii si rolul - Disponibil la libris.ro

Pe YEO găsești Social media influencerii si rolul de la Delia Cristina Balaban, în categoria Stiinte Umaniste.

Indiferent de nevoile tale, Social media influencerii si rolul lor publicitar - Delia Cristina Balaban, Julia Szambolics din categoria Stiinte Umaniste îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 27.3 Lei

Caracteristicile produsului Social media influencerii si rolul

  • Brand: Delia Cristina Balaban
  • Categoria: Stiinte Umaniste
  • Magazin: libris.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Social media influencerii si rolul Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Social media influencerii si rolul de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Ce sunt social media influencerii? Care este rolul si mai ales care este impactul lor publicitar in societatea contemporana? Acestea sunt intrebarile de la care a plecat prezentul volum care ii analizeaza pe acesti lideri de opinie din mediul virtual din perspectiva stiintelor comunicarii. Pentru un numarului considerabil de tineri, media traditionala nu mai reprezinta o optiune de consum zilnic si in plus, a crescut importanta recomandarilor pentru achizitionarea unor produse sau servicii. Acestea sunt doar cateva aspecte care au contribuit la cresterea rolului publicitar al social media influencerilor, celebritati online care se bucura de increderea unor comunitati mari de urmaritori. Prieteni virtuali, experti, social media manageri, creatori de continut, mereu atenti la tendintele din online sau creatori ai acestor tendinte- acestea sunt doar cateva dintre atributele definitorii ale influencerilor care si-au inceput activitatea din pasiune si care treptat au ajuns la un anumit grad de profesionalizare. In paginile lucrarii de fata prezentam mai multe elemente care contribuie la realizarea unei imagini de ansamblu asupra dimensiunii publicitare a social media influencerilor. Cartea noastra poate sa fie utila publicului larg interesat de acest fenomen, expertilor in domeniul marketingului si al comunicarii, si de ce nu, chiar social media influencerilor. Analizam, pe baza unor studii recent publicate, elementele care contribuie la succesul campaniilor de influencer marketing, prezentam specificul continuturilor si al canalelor de comunicare online, subliniem importanta credibilitatii, a transparentei si a autenticitatii si nu in ultimul rand evidentiem relevanta implicarii sociale a influencerilor. Coordonatori: Delia Cristina Balaban, Julia Szambolics

Social media influencerii si rolul lor publicitar - Delia Cristina Balaban, Julia Szambolics - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Delia Cristina Balaban