Din cuprins: &loz
Definitia culturii &loz
Cultura si structura sociala &loz
Limba si stereotipiile sociale &loz
Sanctiunile sociale &loz
Evolutia cercetarii sociologice a valorilor &loz
Valori personale si valori culturale &loz
Rolul si functiile valorilor sociale &loz
Cunoasterea si evolutia valorilor nationale &loz
Valorile dominante ale lumii contemporane Autorul arata ca - in regiunile dintre cele mai sarace din Romania (si ia ca exemplu orasele Iasi si Craiova) - comportamentul de consum este mai putin organizat decat in tarile (locurile) cu o putere de cumparare de patru ori mai mare, de pilda Praga.
Radu Baltasiu.
Operand cu problematica cumparaturilor din perspectiva valorilor ca entitate energetica colectiva, Constantin Craitoiu ne conduce la ideea ca, in Romania, spatiul de consum este insuficient organizat valoric, fiind - in buna masura - unul anarhic.
Saracia este scumpa - este concluzia catre care ne indeamna autorul; ea are la baza dezorganizarea vietii de zi cu zi (mersul "ori de cate ori am nevoie" la cumparaturi este scump ca timp, carburant etc.).
Din cuprins: &loz
Definitia culturii &loz
Cultura si structura sociala &loz
Limba si stereotipiile sociale &loz
Sanctiunile sociale &loz
Evolutia cercetarii sociologice a valorilor &loz
Valori personale si valori culturale &loz
Rolul si functiile valorilor sociale &loz
Cunoasterea si evolutia valorilor nationale &loz
Valorile dominante ale lumii contemporane Autorul arata ca - in regiunile dintre cele mai sarace din Romania (si ia ca exemplu orasele Iasi si Craiova) - comportamentul de consum este mai putin organizat decat in tarile (locurile) cu o putere de cumparare de patru ori mai mare, de pilda Praga