Descriere YEO:
Pe YEO găsești Sociologia comunicarii - Simona Stefanescu de la Simona Stefanescu, în categoria Stiinte Umaniste.
Indiferent de nevoile tale, Sociologia comunicarii - Simona Stefanescu din categoria Stiinte Umaniste îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 38 Lei
Caracteristicile produsului Sociologia comunicarii - Simona Stefanescu
- Brand: Simona Stefanescu
- Categoria: Stiinte Umaniste
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă Sociologia comunicarii - Simona Stefanescu Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Sociologia comunicarii - Simona Stefanescu de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Ca sociolog de profesie, autoarea face apel, in mod direct si explicit, la principala caracteristica a scriiturii proprii domeniului: rigurozitatea abordarii tematicii studiate. Spre deosebire de lucrarile elaborate din perspectiva jurnalistica, de cele prezentate de practicienii domeniilor media, publicitatii sau relatiilor publice, sau de volumele subsumate abordarilor "traditionaliste" filosofice, filologice sau ale stiintelor
comunicarii, volumul de fata propune disciplinarea academica a "gandirii despre" comunicare la dublu nivel: teoretic si metodologic. Apelul la bibliografia actuala este imbinat, astfel, in mod fericit cu referirile critice si exacte la teoriile "clasice" din domeniu, iar sub-domeniile de studiu ale sociologiei
comunicarii se reconstituie permanent in paginile volumului prin jocul constant dintre "nou" si "vechi", spre beneficiul celui care citeste textul ca atare. Prin bogatia informatiei si re-dispunerea ei in spirit interpretativ si creativ,
Simona Stefanescu se dovedeste in acest caz "un autor" in sensul veritabil al cuvantului, oferindu-ne nu numai o contributie de referinta academica la studiul modern al sociologiei
comunicarii, ci si un exemplu relevant de angajare in spatiul real al abordarii comunicarii, conducandu-si cu inteligenta cititorul spre redescoperirea dintr-o perspectiva inovatoare a unui univers partial cunoscut, partial necunoscut - comunicarea in secolul 21. Este vorba, astfel, de o lectura nu doar necesara (in sens normativ, imperativ), ci si dezirabila intr-o contemporaneitate la care se poate aplica cu succes una dintre celebrele axiome ale Scolii de la Palo Alto: "Non-comunicarea nu exista". - Valentina Marinescu