Sociologia Modei - Alina Duduciuc

Sociologia Modei - Alina Duduciuc

Detalii Sociologia Modei - Alina Duduciuc

libris.ro
Vânzător
libris.ro
Pret
39 Lei
Categorie (vânzător)
Stiinte Umaniste
Marca
Alina Duduciuc

Produs actualizat în urmă cu 20 zile
Descriere YEO:

Sociologia Modei - Alina Duduciuc - Disponibil la libris.ro

Pe YEO găsești Sociologia Modei - Alina Duduciuc de la Alina Duduciuc, în categoria Stiinte Umaniste.

Indiferent de nevoile tale, Sociologia Modei - Alina Duduciuc din categoria Stiinte Umaniste îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 39 Lei

Caracteristicile produsului Sociologia Modei - Alina Duduciuc

  • Brand: Alina Duduciuc
  • Categoria: Stiinte Umaniste
  • Magazin: libris.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Sociologia Modei - Alina Duduciuc Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Sociologia Modei - Alina Duduciuc de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Din cuprins: ◊ Precizari terminologice: gustul, stilul, infatisare, codul vestimentar maniera, moda si teribilismele, definitii ale modei ◊ Moda - o forma de comportament colectiv ◊ Vestimentatia si competenta profesionala ◊ Uniformele si efectele asupra comportamentului ◊ Vestimentatia si normele religioase ◊ Managementul impresiei infatisarii si interesul vestimentar Lucrarea prezinta principalele directii de cercetare (sociologica, psihosociologica, antropologica, istorica, semiotica), publicatii si lucrari semnificative din sociologia modei. Sunt lamurite conceptele de "moda", "vestimentatie", "gust", "infatisare" si "maniera". Un spatiu important este dedicat analizei sociologice a modei, in special vestimentatiei ca fapt social. Sunt descrise cele doua directii de studiu care s-au conturat in sociologia modei: prima, corelativa evenimentelor social-politice si culturale ale inceputului de secol XX, denumite prin termenul generic de "modernitate" si cea de-a doua, relationata comportamentului colectiv, o teoretizare dezvoltata cu precadere dupa anii \'60. Apeland la teoriile psihosociologice, autoarea raspunde totodata unor interogatii: "Ce rol au hainele in perceptia persoanei?" ;"Cum ne formam impresiile despre ceilalti in baza imbracamintei?"; "Ce tipuri de inferente fac oamenii pornind de la tinuta oficiala si tinuta vestimentara lejera a celorlalti?"; "Sunt hainele un indicator important al competentelor sociale si profesionale ale actorilor sociali?"; "La ce tinute vestimentare apeleaza indivizii pentru a produce imagini favorabile despre sine?"; "Ce imagini ale sinelui isi construiesc si isi proiecteaza indivizii prin imbracaminte?"; "Sunt hainele o expresie a atitudinilor sexuale ale indivizilor?"; "Reflecta imbracamintea valorile sociale ale purtatorilor si statusul social al acestora?".

Sociologia Modei - Alina Duduciuc - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Alina Duduciuc

Sociologia Modei - Alina Duduciuc

Sociologia Modei - Alina Duduciuc

libris.ro libris.ro
Actualizat in 21/12/2024

39 Lei

Sociologia Modei - Alina Duduciuc

Sociologia Modei - Alina Duduciuc

libris.ro libris.ro
Actualizat in 27/11/2021

36.61 Lei