In general clientii vin la terapie dorind sa se schimbe dar adesea ei nu au nicio cunostinta legata de felul in care pot obtine o schimbare durabila.
Belmont.
La fel devenim anxiosi atunci cand trebuie sa fim atenti la ceva altfel vom ramane fara benzina Avem nevoie de ingrijorare si anxietate ca sa ne mentinem in siguranta si productivi pentru a functiona cu toti cilindrii Judith A.
Atunci cand se aprinde indicatorul de benzina ni se aminteste ca nivelul acesteia este scazut si ca trebuie sa realimentam masina.
Belmont Clapeta 2 O metafora eficienta pe care o folosesc cu clientii mei este cea a indicatorului de nivel redus de combustibil al unei masini.
Judith A.
A incetat sa se mai concentreze asupra felului in care ar fi trebuit colegele ei sa fie diferite devenind mai toleranta cu ele asa cum erau.
A plans dupa pierderea sansei de a avea o relatie mai buna cu parintii precum si dupa pierderea asteptarii ca situatia ei de la serviciu si copilaria ei sa fi fost la fel de corecte si de satisfacatoare pe cat i ar fi placut ei sa fie. 5 .
Clapeta 1 Michelle si cu mine am colaborat pentru ca ea sa poata sa si ierte parintii si colegii de scoala intrucat nu fusesera atat de draguti pe cat si ar fi dorit ea si in acest timp am trecut cu ea prin Cele cinci stadii ale doliului si vindecarii Fisa 7.
idei de tratament si Strategii practice.
De aceeasi autoare la Editura Trei a mai aparut 103 activitati de grup.
Coordoneaza in Pennsylvania programe de educatie continua pentru specialistii in sanatate mentala.
Belmont este psihoterapeut de orientare cognitiv-comportamentala.
Judith A.
Cartea de fata le ofera terapeutilor o selectie larga de instrumente cum ar fi jurnale de comportament tabele fise de lucru activitati vizualizari metafore si minilectii care sa se potriveasca gamei largi de nevoi si provocari ale vietii cu care se confrunta clientii lor fie ca este vorba despre stres anxietate stres depresie furie procrastinare stima de sine scazuta sau regret.
Le revine terapeutilor sarcina de a combina diferite instrumente terapeutice si de a elabora o strategie de tratament potrivita fiecarui client in parte.
In general clientii vin la terapie dorind sa se schimbe dar adesea ei nu au nicio cunostinta legata de felul in care pot obtine o schimbare durabila