Space to Grow. Unlocking the Final Economic Frontier, Hardback/Brendan Rosseau

Space to Grow. Unlocking the Final Economic Frontier, Hardback/Brendan Rosseau

Detalii Space to Grow. Unlocking the

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
172.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Harvard Business Review Press

Produs actualizat în urmă cu 3 zile
Descriere YEO:

Space to Grow. Unlocking the - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Space to Grow. Unlocking the de la Harvard Business Review Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Space to Grow. Unlocking the Final Economic Frontier, Hardback/Brendan Rosseau din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 172.99 Lei

Caracteristicile produsului Space to Grow. Unlocking the

  • Brand: Harvard Business Review Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 16-06-2025 09:34:07

Comandă Space to Grow. Unlocking the Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Space to Grow. Unlocking the de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Publisher: Harvard Business Review Press Author(s): Brendan Rosseau Illustration(s): Illustrations Number of pages: 320 Publication date: 2025 Dimensions: 242 x 165 x 31 Cover type: Hardback Redescopera farmecul lecturii si alege-ti de pe elefant.ro carti in limba engleza scrise de autori consacrati. Iti punem la dispozitie sute de mii de carti online, de dragoste si beletristica, memorii si jurnale, carti de copii, volume motivationale si multe altele. Daca aceasta carte ti-a atras atentia, descrierea ei va fi disponibila in curand. Intre timp, pentru mai multe detalii, ne poti scrie la adresa de email: contact@elefant.ro .

Space to Grow. Unlocking the Final Economic Frontier, Hardback/Brendan Rosseau - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Harvard Business Review Press