Stimularea participarii adultilor la educatie.
Acestea se constituie in capitole distincte ale volumului de fata..
Parteneriate pentru o mai buna informare.
Calitate si relevanta 3.
Acces si stimulente pentru participare 2.
Temele de dezbatere si de reflectie s-au concentrat in jurul celor trei piloni principali si a masurilor aferente descrise in documentul Strategiei Nationale pentru Invatarea pe tot Parcursul Vietii 2015-2020 1.
Volumul de fata reuneste lucrarile participantilor la conferinta fiind o reflectare a manierei in care cercetatorii practicienii managerii sau deci dentii educationali analizeaza si propun solutii de ameliorare a participarii la invatare de-a lungul vietii a diferitelor grupuri de adulti.
Este unul dintre motivele pentru care Institutul Roman de educatie a adultilor IREA din Timisoara consecvent misiunii sale de a oferi un spatiu de dialog si de colaborare intre ersii factori interesati a propus si organizat lucrarile celei de a patra Conferinte nationale de educatie a adultilor sub aceasta egida.
Pentru spatiul romanesc abordarea problematicii participarii adultilor la invatare de-a lungul vietii este cu atat mai importanta cu cat din pacate statisticile ne arata ca rata de participare este scazuta.
O rata cat mai ridicata de participare a adultilor la invatarea continua de-a lungul vietii este o preconditie importanta pentru o resursa umana competenta necesara societatii bazate pe cunoastere competente si informatie.
Perspective asupra implementarii strategiei nationale de invatare pe tot parcursul vietii Participarea adultilor la invatare este o tema care a suscitat interesul cercetatorilor practicienilor decidentilor din multiple spatii socio-culturale.
Stimularea participarii adultilor la educatie