Strategia oceanului albastru argumenteaza ca o concurenta pe viata si pe moarte nu duce decat la un ocean rosu insangerat, in care rivalii se lupta pentru un profit in scadere.
Chan Kim si Renée Mauborgne sunt directori ai Institutului INSEAD pentru Strategia oceanului albastru..
W.
Strategia oceanului albastru a inregistrat peste 3,5 milioane de exemplare vandute in intreaga lume, a fost tradusa in 43 de limbi, fiind bestseller in topurile revistelor WALL STREET JOURNAL, BUSINESSWEEK SI FAST COMPANY.
Aceasta editie revizuita si adaugita include: - O noua prefata a autorilor: \'Ajutor! Oceanul meu se inroseste“ - Informatii la zi pentru toate cazurile si exemplele din carte - Doua capitole noi si un al treilea capitol extins - aliniere, reinnoire si capcane ale oceanului rosu - care raspund la cele mai presante intrebari puse de cititori in ultimii zece ani.
Strategia oceanului albastru prezinta o abordare sistematica prin care concurenta devine irelevanta si schiteaza principiile si instrumentele pe care orice organizatie le poate utiliza pentru a crea si a capta propriile oceane albastre.
Bazat pe o analiza a 150 de miscari strategice (acoperind peste 100 de ani si 30 de ramuri industriale), autorii demonstreaza ca succesul durabil vine nu din infruntarea concurentilor, ci din crearea de \'oceane albastre\' - noi spatii de piata nevalorificate, pregatite pentru crestere.
Strategia oceanului albastru argumenteaza ca o concurenta pe viata si pe moarte nu duce decat la un ocean rosu insangerat, in care rivalii se lupta pentru un profit in scadere