Cumpara de la libris.ro

Strategia si tactica stabilirii preturilor - Thomas T. Nagle. John E. Hogan - John E. Hogan


Strategia si tactica stabilirii preturilor - Thomas T. Nagle. John E. Hogan
64.06 Lei

Disponibil

(28-06-2024)
Cumpara de la libris.ro

Produs vandut de libris.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara strategia si tactica john e. hogan de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru strategia si tactica john e. hogan

Strategia si tactica stabilirii preturilor.
A fost distins cu numeroase premii in calitate de cercetator si are o vasta experienta ca profesor, sustinand conferinte si programe de training directorilor din intreaga lume..
Lider de opinie in ceea ce priveste strategiile de stabilire a preturilor, ofera consultanta clientilor Monitor Group pentru a dezvolta noi posibilitati de stabilire a preturilor, care sa asigure o crestere sustinuta la toate nivelurile.
John Hogan ajuta companiile sa dezvolte strategii eficiente de stabilire a preturilor si strategii de marketing orientate spre valoare.
De mai bine de un deceniu, dr.
Inainte de fondarea SPG, Tom a fost profesor de marketing si strategie la universitatile din Boston si Chicago.
De asemenea, sustine seminarii si traininguri extrem de apreciate in intreaga lume, atat in cadrul unor conferinte publice, cat si pentru clientii din sfera conducerii administrative a corporatiilor.
In prezent, colaboreaza cu firme de prestigiu in scopul dezvoltarii unor strategii care sa le asigure o crestere cat mai profitabila.
Thomas Nagle a fondat in anul 1987 compania Strategic Pricing Group (SPG), membra a Monitor Group, Inc., in acelasi an publicand si prima editie a lucrarii Strategia si tactica stabilirii preturilor. - Philip Kotler, Universitatea Northwestern Dr.
Este plina de idei si perspective inedite.
Aceasta carte este o potentiala solutie.
Cei mai multi directori executivi considera ca stabilirea preturilor este cea mai mare provocare si, totodata, principalul lor punct slab.
In acest context va propunem o lucrare unica in peisajul editorial romanesc, un ghid practic adresat managerilor, directorilor de vanzari sau de marketing, administratorilor de firme si tuturor celor interesati de cresterea profitabilitatii, menit sa ii ajute in luarea deciziilor legate de stabilirea preturilor.
Niciodata nu s-a simtit mai acut nevoia unor strategii clare si eficiente de stabilire a preturilor.
In lumina acestor puternice forte, nu mai este deloc surprinzator faptul ca unele companii se confrunta cu probleme precum erodarea accentuata a preturilor, diminuarea volumului vanzarilor si scaderea profitabilitatii.
Concurenta acerba la nivel global a devenit o realitate de necontestat, iar ciclurile de viata ale produselor continua sa se scurteze.
Un ghid pentru cresterea profiturilor Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii mediului de afaceri actual.
Strategia si tactica stabilirii preturilor


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse