Nu aveti in fata un manual de vanzari! Aceasta nu e o carte de teorie arida.
Ea a fost tradusa in toate limbile de circulatie....
De-a lungul anilor, aceasta lucrare, considerata opera de referinta a lui Carnegie, s-a vandut in peste 15 milioane de exemplare.
Incepe sa publice diverse materiale in care-si prezinta in mod sistematizat ideile; in 1926, acestea vor fi adunate intr-o carte despre vorbirea in public — Public Speaking: A Practical Course for Business Men.
In 1936, Dale Carnegie publica How To Win Friends and Influence People, carte care a inregistrat inca de la publicare un succes rasunator.
Isi schimba numele din Carnegey in Carnegie, ceea ce reprezinta o miscare de marketing inspirata.
Astfel incepe faimoasa cariera de orator si autor de mare succes a lui Dale Carnegie.
In urmatorii doi ani, Carnegie isi rafineaza cursul, venind in intampinarea dorintei americanului mediu de a-si intari increderea in sine.
In 1912, este angajat de Young Men Christian Association sa predea cursuri pentru adulti si descopera, accidental, o metoda prin care poate diminua teama celor care vorbesc in fata unui public numeros.
Este considerat cel mai mare autor de literatura motivationala al secolului XX.
Dupa absolvirea facultatii, vinde cursuri prin corespondenta in Nebraska si obtine cateva roluri ca actor la New York, fara mare succes.
In fiecare capitol, exista sfaturi practice prin care puteti transforma provocarile din lumea reala in niste oportunitati pe care concurentii nici nu le banuiesc.
Astfel, veti putea sa stabiliti relatii durabile cu clientii si sa contribuiti atat la reusita lor, cat si la propriul succes.
Dale Carnegie (pe numele lui real Dale Carnegey) s-a nascut pe 24 noiembrie 1888 la o ferma saraca din Missouri si s-a stins din viata pe 1 noiembrie 1955, la Forest Hills, New York.
Volumul contine peste 100 de cazuri adunate din toata lumea, referitoare la o larga varietate de produse si servicii.
Iar cartea de fata reprezinta primul curs de vanzari al companiei publicat in limba romana — un ghid eficient, logic structurat si indispensabil.
Tehnicile prezentate in aceste pagini sunt extrase din interviuri luate unor profesionisti din America, Europa si Asia.
Cursurile sale au devenit esentiale in instruirea oricarei persoane preocupate de succesul profesional.
Si o veti descoperi in cartea pe care tocmai ati deschis-o.
Dale Carnegie & Associates, Inc., este azi una dintre cele mai importante companii de training din intreaga lume.
Si spre profit.
Cel care iti vinde ceva folositorTe-ajuta sa-ti faci treaba mai bine si mai usor.
Dar cum ajungeti sa convingeti un necunoscut ca vreti sa-i vindeti ceva folositor?Ei bine, e o intreaga poveste.
Veti (re)descoperi partea luminoasa a profesiei de vanzator.
Nu e o meserie usoara! Telefoane inchise in nas, intalniri amanate la nesfarsit, refuzul de a plati pretul corect, reclamatii nefondate… toate li se intampla celor care vand.
Si totusi, asemenea oameni imping lucrurile spre progres.
Citind-o, va veti simti ca si cum tocmai ati ridicat panza de pe o pictura plina de viata.
Si nu veti adormi in timp ce o rasfoiti.
Dimpotriva, e o carte plina de farmec, instructiva si amuzanta.
Nu aveti in fata un manual de vanzari! Aceasta nu e o carte de teorie arida