Lucrarea a fost conceputa, in primul rand, ca instrument de informare si formare pentru studenti si profesori, prin continutul sau autoarea dorind sa-si aduca o contributie semnificativa la dezvoltarea dimensiunii europene a educatiei. &bdquo
Tendinte si Orientari in Didactica moderna” poate fi utila pentru ca: - informeaza profesorii cu privire la subiectele de actualitate; - incurajeaza studentii si profesorii debutanti pentru cariera didactica; - reprezinta un material support pentru discuti in cadrul unor activitati didactice; - sugereaza desfasurarea unor activitati practice; - asigura accesul la informatie intr-o maniera stimulativa si provocatoare; - promoveaza dimensiunea europeana in invatamant etc..
Astfel, informatiile despre tipurile de relatii stabilite in cadrul binomului educator-educat, mentor-mentorat, despre informatizarea in educatie, cercetarea psihopedagogica si multe altele aduc in discursul profesorilor si studentilor practicanti aspecte importante ale pregatirii pentru cariera didactica.
Lucrarea a fost conceputa, in primul rand, ca instrument de informare si formare pentru studenti si profesori, prin continutul sau autoarea dorind sa-si aduca o contributie semnificativa la dezvoltarea dimensiunii europene a educatiei