Lucrarea are o adresabilitate bine determinata, de introducere a studentilor, care vor sa urmeze o cariera didactica, in principalele aliniamente tematice legate de didactica, respectiv in Teoria instruirii si a evaluarii. irtea textuala si imagistica grafica, dintre explicit si implicit, dintre inchiderea si deschiderea interpretativa..
De asemenea, remarcam si un inspirat echilibru dintre p.
Din perspectiva didacticizarii continuturilor, avem de a face cu un exemplu de organizare conceptuala si explicativa, ce conduce la o facilitare a incorporarii si procesarii informatiilor de catre cititori.
Autorii ne propun o lucrare bine construita, in care argumentatile si expficatile converg spre o buna pozitionare didactica din partea receptorilor (activism, raportare critica etc.).
Tematica abordata, ce respecta programa cuvenita in comunitatea psihopedagogilor, este inovativa, dar si racordata la specificul unui public linta care este mai atras de sistematicitate, exactitate si parcimonie explicativa (studenti de la facultatile tehnice, ingineri-profesori etc.).
Lucrarea se bazeaza pe procesarea si valorizarea unor repere bibliografice pertinente, de ultima ora, propunand o sinteza de inalta tinuta teoretica, epistemologica, didactica.
Lucrarea are o adresabilitate bine determinata, de introducere a studentilor, care vor sa urmeze o cariera didactica, in principalele aliniamente tematice legate de didactica, respectiv in Teoria instruirii si a evaluarii