Noile abordari didactice acorda o deosebita importanta evaluarii elevilor din ciclul primar.
Desi lucrarea noastra ofera numeroase modele, cadrele didactice isi pot manifesta creativitatea, elaborand noi variante de exercitii, in functie de obiectivele urmarite si de nevoile concrete ale colectivului de elevi..
Aceste exercitii sunt concepute in conformitate cu modelele testelor nationale elaborate de MENCS, fiind realizate cu scopul de a directiona activitatea didactica la Clasa a II-a, atat spre finalitatile prevazute de curriculumul national, cat si spre testarile nationale prevazute a fi date la sfarsitul ciclului achizitiilor fundamentale.
Marele avantaj al acestei lucrari este faptul ca ofera garantia unei invatari aplicate intrucat intrebarile, exercitiile si situatiile-problema pornesc de la contexte din viata cotidiana sau de la situatii din mediul apropiat al copiilor.
Exercitiile si problemele din aceasta lucrare sunt concepute pe baza standardelor curriculare de performanta, adresandu-se atat elevilor claselor a II-a, cat si cadrelor didactice din invatamantul primar.
Lucrarea de fata respecta exigentele unei evaluari moderne, venind in intampinarea dorintei copiilor de imbunatatire a performantei scolare.
Noile abordari didactice acorda o deosebita importanta evaluarii elevilor din ciclul primar