The Caucasus Emirate. Ideology, Identity, and Insurgency in Russia’s North Caucasus, Hardback/Mark Youngman

The Caucasus Emirate. Ideology, Identity, and Insurgency in Russia’s North Caucasus, Hardback/Mark Youngman

Detalii The Caucasus Emirate. Ideology, Identity,

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
613.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Manchester University Press

Produs actualizat în urmă cu 1 zi
Descriere YEO:

The Caucasus Emirate. Ideology, Identity, - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești The Caucasus Emirate. Ideology, Identity, de la Manchester University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, The Caucasus Emirate. Ideology, Identity, and Insurgency in Russia’s North Caucasus, Hardback/Mark Youngman din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 613.99 Lei

Caracteristicile produsului The Caucasus Emirate. Ideology, Identity,

  • Brand: Manchester University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 21-10-2025 01:55:24

Comandă The Caucasus Emirate. Ideology, Identity, Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda The Caucasus Emirate. Ideology, Identity, de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
This book analyses the role of ideology and identity in the North Caucasus insurgency, exploring how rebel leaders balanced local, national, and global factors in their efforts to justify and promote armed struggle against the Russian state. -- . Publisher: Manchester University Press Author(s): Mark Youngman Number of pages: 264 Collection: New Directions in Terrorism Studies Publication date: 2025 Dimensions: 242 x 164 x 22 Cover type: Hardback

The Caucasus Emirate. Ideology, Identity, and Insurgency in Russia’s North Caucasus, Hardback/Mark Youngman - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Manchester University Press