The Cognitive Neuroscience of Religious Experience. Decentering and the Self, 2 Revised edition, Paperback/***

The Cognitive Neuroscience of Religious Experience. Decentering and the Self, 2 Revised edition, Paperback/***

Detalii The Cognitive Neuroscience of Religious

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
231.99 Lei 232.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Cambridge University Press

Produs actualizat în urmă cu 19 zile
Descriere YEO:

The Cognitive Neuroscience of Religious - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești The Cognitive Neuroscience of Religious de la Cambridge University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, The Cognitive Neuroscience of Religious Experience. Decentering and the Self, 2 Revised edition, Paperback/*** din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 231.99 Lei

Caracteristicile produsului The Cognitive Neuroscience of Religious

  • Brand: Cambridge University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă The Cognitive Neuroscience of Religious Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda The Cognitive Neuroscience of Religious de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
This book describes the study of self-transformation and mystical states through the methods of cognitive neuroscience. It will appeal to anyone interested in the scientific study of religion. Publisher: Cambridge University Press Author(s): Patrick, Ph.D. (Boston University) McNamara Illustration(s): Worked examples or Exercises Number of pages: 350 Publication date: 2022 Dimensions: 151 x 225 x 21 Cover type: Paperback / softback

The Cognitive Neuroscience of Religious Experience. Decentering and the Self, 2 Revised edition, Paperback/*** - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Cambridge University Press