Intemeiata pe cele mai reprezentative exemple de buna practica intalnite in istoria de 15 ani a competitiei Romanian PR Award, The Golden Book of Romanian Public Relations este primul demers colaborativ de anvergura al industriei locale de comunicare, reprezentand un efort editorial fara precedent, o incercare de a „strange randurile“ si de a reflecta critic asupra conceptelor si valorilor de breasla.
Relatiile publice nu pot fi practicate ca profesie, ca functie de management acceptata de organizatii si societate, fara ca practicienii sa detina un corp de cunostinte solid, bazat pe studiu, dialog si exercitiul reflectiei.“ – Dana Oancea, editor coordonator.. „Cartea porneste de la o convingere simpla care mi s-a relevat dupa mai bine de 15 ani de implicare in proiecte ample ale industriei.
Grunig, profesor emerit al Universitatii Maryland, si Aneta Bogdan, un nume de referinta in brandingul romanesc.
Volumul este deschis de condeiul a doi distinsi autori consacrati - James E.
In alcatuirea acestui volum au fost implicati nu mai putini de 52 de editorialisti, practicieni in comunicare, din domenii dintre cele mai diverse, fapt ce confera volumului anvergura unui adevarat manual practic si un companion in analiza si studiul practicii locale de relatii publice.
Structurata in 18 arii de expertiza, cartea recupereaza si ofera publicului cazuistica locala din ultimii 15 ani si adauga, in acelasi timp, o colectie extinsa de idei si opinii despre practica actuala si viitorul profesiei de relatii publice.
Intemeiata pe cele mai reprezentative exemple de buna practica intalnite in istoria de 15 ani a competitiei Romanian PR Award, The Golden Book of Romanian Public Relations este primul demers colaborativ de anvergura al industriei locale de comunicare, reprezentand un efort editorial fara precedent, o incercare de a „strange randurile“ si de a reflecta critic asupra conceptelor si valorilor de breasla