The Long Defeat. Cultural Trauma, Memory, and Identity in Japan, Paperback/***

The Long Defeat. Cultural Trauma, Memory, and Identity in Japan, Paperback/***

Detalii The Long Defeat. Cultural Trauma,

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
251.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Oxford University Press Inc

Produs actualizat în urmă cu 20 zile
Descriere YEO:

The Long Defeat. Cultural Trauma, - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești The Long Defeat. Cultural Trauma, de la Oxford University Press Inc, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, The Long Defeat. Cultural Trauma, Memory, and Identity in Japan, Paperback/*** din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 251.99 Lei

Caracteristicile produsului The Long Defeat. Cultural Trauma,

  • Brand: Oxford University Press Inc
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă The Long Defeat. Cultural Trauma, Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda The Long Defeat. Cultural Trauma, de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
The Long Defeat explores war memory in Japan after World War II, showing how and why defeat remains an indelible part of national life. The book shows that assessing the culture of defeat is the key to understanding Japan\'s "history problem" - the disputes over revising the pacifist constitution, remilitarization, and frictions in East Asia. Publisher: Oxford University Press Inc Author(s): Akiko (Associate Professor of Sociology, Associate Professor of Sociology, University of Pittsburgh) Hashimoto Number of pages: 208 Publication date: 2015 Dimensions: 236 x 157 x 17 Cover type: Paperback / softback

The Long Defeat. Cultural Trauma, Memory, and Identity in Japan, Paperback/*** - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Oxford University Press Inc