Cumpara de la carturesti.ro

This is retention | Mihai Dragnea - ALL


This is retention | Mihai Dragnea
26.9 Lei

Disponibil

(08-07-2024)
Cumpara de la carturesti.ro

Produs vandut de carturesti.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara this is retention all de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru this is retention all

Prima carte din Romania despre pastrarea clientilor.
Iar arta sa sta in maiestria cu care reuseste sa puna in practica una dintre cele mai frumoase discipline de business, relatia cu clientii.” - Madalina Vilau, Managing Director, Marketing Insiders Group.
Mihai ne arata exact cum trebuie tratata problema retentiei si reuseste sa explice importanta unor decizii potrivite luate in deplina cunostinta de cauza, atat business, cat si customer oriented.” - Andrei Cismaru, Social Media Manager at Bitdefender„Mihai este un artist desavarsit.
In orice moment si la orice palier ierarhic, pot fi luate decizii care sa ajute compania sa isi pastreze clientii multumiti si aceasta multumire sa fie tradusa in fidelitate. „As recomanda aceasta carte ca lectura obligatorie pentru toate persoanele dintr-o companie, de la front office pana la management.
A-i trata nediferentiat pe cei care vor sa renunte la produsele si serviciile tale si pe cei care iti sunt fideli este ca si cum ai trage cu tunul la un concurs de tir cu arcul.
Clientii isi exprima opiniile oriunde, online mai ales, si au o mare putere de decizie, inclusiv pe aceea de a schimba valorile si credintele unei companii.
Este vorba despre doua segmente diferite carora trebuie sa le corespunda abordari de business distincte.
Customer Loyalty este pentru cei pe care vrei sa ii rasplatesti ca iti sunt clienti.
Foarte important: Customer retention nu se refera la loializarea clientilor, ci la pastrarea celor care intentioneaza sa renunte.
In goana dupa market share si profit se investesc foarte multe resurse in atragerea clientilor noi, iar relatia cu clientii existenti este adeseori neglijata.
Cred in experti, in cei care nu se vor multumi cu a fi experti din titulatura, ci din convingeri si idei proprii.” Acesta este manifestul cu care isi incepe Mihai Dragnea pledoaria pentru autenticitate, responsabilitate si creativitate in relatia cu clientii.
Cred in cei mai buni.
Cred in Customer Experience ca forma evoluata a loialitatii.
Cred in Lovemarks.
Aceasta nu este o biblie in domeniu, dar este un must read pentru oricine vrea sa pastreze un client.„Cred in Customer Retention.
Prima carte din Romania despre pastrarea clientilor


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse