Ideile discutate in aceasta carte au fost elaborate de-a lungul mai multor seminarii: mai intai, intr-o forma scurta, la College international de Philosophie din Paris, in octombrie 1998, apoi in semestrul de iarna 1998-1999 la Universitatea din Verona si, in sfarsit, la Northwestern University (Evanston), in aprilie 1999, si Universitatea din California (Berkeley), in luna octombrie a aceluiasi an.
Arheologia juramantului] (2008)..
Archeologia del giuramento [Sacramentul limbajului.
Despre metoda] (2008), Il sacramento del linguaggio.
Sul Metodo [Signatura rerum.
Pentru o genealogie teologica a economiei si a guvernarii] (2007), Signatura rerum.
Per una genealogia teologica dell’economia e del governo [Imparatia si gloria.
Un comentariu al \'Epistolei catre romani\'] (2000), Stato di Eccezione [Starea de exceptie] (2003), Profanazioni [Profanari] (2005), Il regno e la gloria.
Un commento alla \'Lettera ai romani\' [Timpul care ramane.
Arhiva si martorul] (1998), Il tempo che resta.
L’archivio e il testimone [Ce ramane din Auschwitz.
Puterea suverana si viata nuda] (1995), Quel che resta di Auschwitz.
Il potere sovrano e la nuda vita [Homo sacer.
Cuvant si fantasma in cultura occidentala] (1979), Idea della prosa [Ideea prozei] (1985), La comunità che viene [Comunitatea care vine] (1990), Homo sacer.
La parola e il fantasma nella cultura occidentale [Stanze.
Printre scrierile sale se numara: Stanze.
In prezent, este profesor la Institutul Universitar de Arhitectura din Venezia, la Collège International de Philosophie (Paris) si la European Graduate School (Saas-Fee, Elvetia).
A studiat la Roma, Paris si Londra si a predat in Italia (la Universitatile din Macerata si Verona), Statele Unite ale Americii (la Universitatile Berkeley, California si Northwestern, Evanston) si Germania (la Universitatea Heinrich Heine din Düsseldorf). 1942), filosof italian.
Giorgio Agamben (n.
Aceasta carte isi propune in primul rand sa restituie Epistolelor lui Pavel rangul lor de text mesianic fundamental al Occidentului.
Sarcina care pare, la prima vedere, banala, intrucat nimeni nu ar indrazni sa nege in mod serios caracterul mesianic al Epistolelor; si cu toate astea, o sarcina deloc scontata, avand in vedere ca o practica deja bimilenara de traducere si comentariu, care coincide cu istoria insasi a Bisericilor crestine, a sters literalmente mesianismul - si insusi termenul \'mesia\' - din textul paulinic.
Ceea ce a ramas constant a fost alegerea formei: comentariul, ad litteram in toate sensurile, al celor zece cuvinte care alcatuiesc primul verset al Epistolei catre Romani.
Textul publicat aici este fructul acestor dezvoltari progresive si datoreaza mult conversatiilor cu studentii si cu cadrele didactice care au asistat la aceste seminarii.
Ideile discutate in aceasta carte au fost elaborate de-a lungul mai multor seminarii: mai intai, intr-o forma scurta, la College international de Philosophie din Paris, in octombrie 1998, apoi in semestrul de iarna 1998-1999 la Universitatea din Verona si, in sfarsit, la Northwestern University (Evanston), in aprilie 1999, si Universitatea din California (Berkeley), in luna octombrie a aceluiasi an