To Rule Eurasia\'s Waves: The New Great Power Competition at Sea, Hardcover/Geoffrey F. Gresh

To Rule Eurasia\'s Waves: The New Great Power Competition at Sea, Hardcover/Geoffrey F. Gresh

Detalii To Rule Eurasia\'s Waves: The

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
235.99 Lei 236.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Yale University Press

Produs actualizat în urmă cu 4 zile
Descriere YEO:

To Rule Eurasia\'s Waves: The - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești To Rule Eurasia\'s Waves: The de la Yale University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, To Rule Eurasia\'s Waves: The New Great Power Competition at Sea, Hardcover/Geoffrey F. Gresh din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 235.99 Lei

Caracteristicile produsului To Rule Eurasia\'s Waves: The

  • Brand: Yale University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 08-12-2024 01:33:56

Comandă To Rule Eurasia\'s Waves: The Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda To Rule Eurasia\'s Waves: The de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Maritime Eurasia, a region that facilitates international commerce and contains some of the world\'s most strategic chokepoints, has challenged the dominance of the Atlantic world. Gresh explores how the region\'s emerging powers--India, China, and Russia--have capitalized on their maritime geographies and are poised to further upend the world order. About author(s): Geoffrey F. Gresh , professor of international relations at the National Defense University, Washington, D.C., is the author of Gulf Security and the U.S. Military: Regime Survival and the Politics of Basing .

To Rule Eurasia\'s Waves: The New Great Power Competition at Sea, Hardcover/Geoffrey F. Gresh - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Yale University Press