Transformarile disruptive: Noul normal.
O stare de maturitate personala, curiozitate intelectuala (deschidere, viziune a intregului, flexibilitate, etc.), si in special una de empatie, transforma capitalul uman in contribuitori la formarea de atitudini si comportamente care duc nu doar la performanta organizationala, ci si la obtinerea avantajului competitiv intr-o era disruptiva..
Modelele noi si autentice de management fac ca Noul normal, cel al transformarilor disruptive, sa vina in intampinarea organizatiilor moderne, mai ales prin inovare, cunostinte si performanta in cadrul strategiilor de management.
Toate acestea inseamna o repozitionare a organizatiilor mediului de afaceri modern fata de noi modalitati de stimulare a capitalului intelectual.
Pe masura ce ritmul schimbarii este din ce in ce mai alert si amenintarea cu Transformarile disruptive devine Noul normal, companiile trebuie sa aiba o abordare centrata si eficienta a initiativelor de management.
Companiile de top de astazi fac din inovatie si din crearea, acumularea si diseminarea de cunostinte o parte fundamentala a strategiei lor.
Noile abordari manageriale si noile tehnologii disruptive vor modifica modul in care functioneaza societatea in general, si business-urile in special, vor schimba modul in care este gandita strategia organizationala, si fac ca modificarile survenite sa devina Noul normal in era digitala.
Totul se transforma.
Inovare, cunostinte si performanta in strategiile de management Totul se schimba.
Transformarile disruptive: Noul normal