TransVisuality: The Cultural Dimension of Visuality (Volume 3). Purposive Action: Design and Branding, Paperback/***

TransVisuality: The Cultural Dimension of Visuality (Volume 3). Purposive Action: Design and Branding, Paperback/***

Detalii TransVisuality: The Cultural Dimension of

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
275.99 Lei 276.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Liverpool University Press

Produs actualizat în urmă cu 18 zile
Descriere YEO:

TransVisuality: The Cultural Dimension of - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești TransVisuality: The Cultural Dimension of de la Liverpool University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, TransVisuality: The Cultural Dimension of Visuality (Volume 3). Purposive Action: Design and Branding, Paperback/*** din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 275.99 Lei

Caracteristicile produsului TransVisuality: The Cultural Dimension of

  • Brand: Liverpool University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă TransVisuality: The Cultural Dimension of Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda TransVisuality: The Cultural Dimension of de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
In the contemporary and ever-changing society, \'the visual\' has become a dynamic element of life which traverse all sort of different and diverse articulations - what is termed transvisuality. In this book such processes are researched from the particular vantage points of design of the visual and branding of the visual. Publisher: Liverpool University Press Number of pages: 296 Publication date: 2021 Dimensions: 153 x 234 x 20 Cover type: Paperback / softback Editor(s): Frauke (Department of Arts and Cultural Studies, University of Copenhagen) Wiegand

TransVisuality: The Cultural Dimension of Visuality (Volume 3). Purposive Action: Design and Branding, Paperback/*** - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Liverpool University Press