Un alt fel de a invata . - Steven Pinker, profesor de psihologie, Harvard University.
Michael Ullman Predatul, o disciplina bazata pe intuitie si experienta, primeste acum un fundament stiintific. - Dr.
Nelson Cowan Atat cei abia initiati in domeniul educatiei, cat si expertii se vor bucura de lectura acestei carti si, inevitabil, vor avea ceva de invatat. - Dr.
Steven Strogatz Scrisa de trei profesori renumiti ale caror cunostinte din domenii diferite sunt perfect complementare, cartea integreaza cu maiestrie cunostinte bogate despre creier si studii cognitive cu cele mai bune exemple de predare si de invatare. - Dr.
Il recomand din toata inima! - Julie Bogart Cu informatii din neurostiinte, presarata cu umor si scrisa cu verva si intelepciune, Un alt fel de a invata este o carte stralucita despre pedagogie.
Oricine gaseste sfaturi valoroase in acest manual.
De abia astept ca aceasta carte sa ajunga in mainile profesorilor, ale educatorilor si ale parintilor.
Iata doar cateva dintre ideile non-intuitive demonstrate in aceasta carte revolutionara, din care vei afla tot ce trebuie sa stii pentru a deveni un profesor al viitorului: de la cum sa folosesti lumina pentru cursurile video online pana la cum sa-i faci si pe cei mai incapatanati elevi sa se indragosteasca de materia pe care o predai. chiar s-ar putea sa fie cheia marilor succese, in vreme ce putin stres ar fi chiar benefic.
Pauzele mici si dese...
Brainstormingul ar putea fi depasit - dar exista si alte solutii.
Daca elevii sau copiii tai invata mai incet, este, in acelasi timp, posibil sa invete mai temeinic si, daca persevereaza, pot chiar sa intreaca niste copii supradotati.
Inca de la inceput, cititorii sunt avertizati ca multe dintre vechile lor opinii legate de aceste subiecte vor fi contrazise pe baza noilor descoperiri.
Neurostiinta in slujba educatiei Cum invatam? Cum retinem informatii pe termen lung? Ce se petrece in creierul nostru atunci cand rezolvam un exercitiu de matematica? La aceste intrebari si la multe altele legate de procesul invatarii, educati si pedagogie raspund autorii acestui volum.
Un alt fel de a invata