Understanding Users. Designing Experience through Layers of Meaning, Paperback/***

Understanding Users. Designing Experience through Layers of Meaning, Paperback/***

Detalii Understanding Users. Designing Experience through

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
257.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Taylor & Francis Ltd

Produs actualizat în urmă cu 19 zile
Descriere YEO:

Understanding Users. Designing Experience through - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Understanding Users. Designing Experience through de la Taylor & Francis Ltd, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Understanding Users. Designing Experience through Layers of Meaning, Paperback/*** din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 257.99 Lei

Caracteristicile produsului Understanding Users. Designing Experience through

  • Brand: Taylor & Francis Ltd
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Understanding Users. Designing Experience through Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Understanding Users. Designing Experience through de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Grounded in the user-centered design movement, this book offers a broad consideration of how our civilization has evolved its technical infrastructure for human purpose to help us make sense of the contemporary world of information infrastructure and online existence. Publisher: Taylor & Francis Ltd Illustration(s): 12 Line drawings, black and white; 2 Halftones, black and white; 14 Illustrations, black and white Number of pages: 256 Publication date: 2023 Dimensions: 152 x 229 x 17 Cover type: Paperback / softback

Understanding Users. Designing Experience through Layers of Meaning, Paperback/*** - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Taylor & Francis Ltd