Vaca Mov / Purple Cow de seth godin este o carte al cărei titlu te duce mai degrabă cu gândul la un anumit brand de ciocolată decât la marketing.
La baza „vacii mov” stă, potrivit lui Godin, ceea ce japonezii numesc „otaku” care se traduce prin mai mult decât un hobby, dar mai puțin decât o obsesie, mai exact, printr-o dorință copleșitoare de a testa ceva despre care ai citit o recenzie și despre care vei face și tu, la rândul tău, recomandări..
Termenul se referă la capacitatea unui produs de a se face remarcabil.
Pornind de la premisa că există cinci P-uri în publicitate (produs, preț, promovare, plasament și publicitate) seth godin ne vorbește despre noul P, pe care îl numește Vaca Mov.
Unleashing the Ideavirus a fost cel mai popular eBook publicat vreodată, iar Vaca Mov este cea mai vândută carte despre marketing a deceniului trecut.
seth godin este autorul a 18 bestselleruri internaționale care au fost traduse până acum în 35 de limbi străine, și, care, au schimbat modul în care oamenii de afaceri și marketerii gândesc și muncesc.
După cum ne promite autorul, această carte este despre „cum, ce și de ce un produs devine remarcabil”.
Cu toate acestea, cartea este un excelent instrument pentru jucătorii din domeniul marketingului și publicității, dar și pentru antreprenori sau product manageri, precum și pentru cei curioși de modul cum funcționează acest mecanism care îi convinge pe clienți să cumpere.
Vaca Mov / Purple Cow de seth godin este o carte al cărei titlu te duce mai degrabă cu gândul la un anumit brand de ciocolată decât la marketing