Descriere YEO:
Pe YEO găsești Valente pragmatico-retorice ale pronumelui in de la Madalina Nicoleta Chirila, în categoria Stiinte Umaniste.
Indiferent de nevoile tale, Valente pragmatico-retorice ale pronumelui in discursul publicitar - Madalina-Nicoleta Chirila din categoria Stiinte Umaniste îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 63.43 Lei
Caracteristicile produsului Valente pragmatico-retorice ale pronumelui in
- Brand: Madalina Nicoleta Chirila
- Categoria: Stiinte Umaniste
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 16-10-2025 01:55:14
Comandă Valente pragmatico-retorice ale pronumelui in Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Valente pragmatico-retorice ale pronumelui in de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Din cuprins: • Clasa lexico-gramaticala a
pronumelui • Discursul
publicitar •
Valente pragmatice ale
pronumelui in
discursul publicitar romanesc actual •
Valente retorice ale
pronumelui in
discursul publicitar romanesc actual Noutatea studiului dnei
Madalina-
Nicoleta Chirila poate fi citita in cheie (cel putin) dubla, pentru ca, pe de o parte demersul analitic depaseste perspectiva canonica a lingvisticii in analiza pronumelui, inserandu-se pe taramul (inter)actional al pragmaticii si pe cel argumentativ al retoricii si stilisticii functionale, pe de alta parte, din incorporarea acestui topic in functionarea
pragmatico-discursiva a unui tip specializat de discurs, cu mare impact individual si societal, cu inradacinare puternica in zona oralitati. Prin urmare, volumul reprezinta un studiu mai mult decat binevenit in peisajul cercetarilor romanesti de pragmatica lingvistica, retorica, stilistica aplicata si lingvistica de corpus si, totodata, "un exercitiu util pentru a imbunatati perspectiva teoretica si metodologica privitoare la
discursul publicitar romanesc actual" (p. 255). - Prof. univ. dr. Cecilia Mihaela Popescu, Universitatea din Craiova Aplecandu-se asupra unui subiect mai putin abordat de catre lingvisti, referitor la unele aspecte particulare de ordin lingvistic (pragmatic) si/sau stilistic (retorica) si valorificand informatii de referinta (vechi si noi/romanesti si straine) pentru domeniile amintite, autoarea a reusit sa realizeze un studio complex si unitar privitor la implicatiile pronumelui in discursul publicitar romanesc actual (televizual si radiofonic), aflat sub semnul unei dinamici dintre cele mai interesante si rodnice din punct de vedere interpretativ. - Prof. univ. dr. habil. Adrian Chircu, Universitatea "Babes-Bolyai" Initiativa de a surprinde, intr-o cercetare cu profil monografic, valentele pragmatice si
retorice ale recursului la pronume in discursul publicitar are potentialul de a imbogati literatura de specialitate cu elemente noi si relevante care completeaza cunostintele necesare inchegarii unor teorii cu mare putere explicativa. - Prof. univ. dr. habil. Ioan Milica,, Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi