„Constructia cartii permite cititorului sa inceapa lectura cu partea care trateaza subiectul pe care doreste sa il aprofundeze.
Decizia ne apartine.“.
Modul in care navigam pe apele adolescentei, ca tineri aflati in aceasta calatorie sau ca adulti insotitori, poate indrepta corabia care este viata noastra catre locuri periculoase sau catre aventuri palpitante.
Pe scurt, modificarile cerebrale din adolescenta prezinta atat riscuri, cat si oportunitati.
In adolescenta, trecem prin ambele tipuri de valtori ale mintii.
In acele momente, ne umplem nu numai de exaltare mentala, ci si de confuzie. [...] In Valtoarea mintii se invart multe idei noi pe care le putem impartasi de o maniera constructiva prin explorari creative si prin cautarea noului in adolescenta, insa putem aluneca, la fel de usor, intr-un alt tip de valtoare a mintii in care pierdem controlul si echilibrul, iar emotiile actioneaza ca un tsunami de sentimente coplesitoare.
Cele patru parti si sectiunile de Instrumente creeaza un intreg, dar cititorul poate spicui printre ele la un mod care sa raspunda nevoilor sale.
Experimenteaza si vezi ce ti se potriveste cel mai bine.
Daca inveti cel mai bine prin discutii inspirate din povestiri, ai putea incepe cu Partea a IV-a, citind sectiunile precedente si partile dedicate practicii mai tarziu.
Poti citi Partea a III-a pentru relatii sau Partea a II-a pentru informatii despre creier. „Constructia cartii permite cititorului sa inceapa lectura cu partea care trateaza subiectul pe care doreste sa il aprofundeze