Vand orice, oricand, oricui.
Pentru ca in vanzari, ca sa ai succes, trebuie sa ai oua si sa-ti placa competitia, sa vrei sa fii cel mai bun, nu cel mai popular si mai dragut. .
Si sa deschizi ochii si urechile, sa bagi cate ceva la cap, sa repeti lucrurile care au mers bine, sa nu faci de trei ori (de trei, nu de doua ori) aceeasi greseala, pentru ca, daca perseverezi in greseala, esti mai degraba artist si mai bine te duci sa lucrezi la PR, la Comunicare sau oriunde trebuie sa fii un creativ sensibil.
Si la inca una, si inca una, pana cand nu le mai stii numarul.
Vi s-a aprobat sponsorizarea de 10 milioane de lei .
Atunci nu mi-am dat seama, dar… vrei sa fii vanzator? Vrei sa ai rezultate? Daca da, trebuie sa mergi la intalnire.
Dumitrescu aici.
Aaa… alo , gafai in receptor.
Sa-mi trag una, asta e! Alerg disperat catre telefonul fix de la etajul 1.
Ce conteaza cu adevarat in vanzarile B2B?Editie revazuta Va cauta la telefon cineva de la ALRO Slatina , imi spune secretara de la Casa Studentilor.
Vand orice, oricand, oricui