Fiecare interactiune pe care o avem cu alta fiinta umana este o situatie de vanzari! Cu cat intelegem mai repede acest lucru cu atat vom avea mai mult succes in viata.
Ofera in plus exact strategiile de care are nevoie orice om de vanzari ca sa supravietuiasca si chiar sa prospere in vremurile de criza..
Ca sa vinzi atunci cand nimeni nu cumpara foloseste: *Exploatarea listei clientilor pentru a genera noi si noi potentiali clienti *Tehnicile inovative de finalizare particularizare pentru bugete restranse *Reducerea rezistentelor prin tehnici psihologice de depasire a temerilor *Pastrarea si recompensarea clientilor astfel incat sa-ti ramana loiali pe viata *Atragerea clientilor concurentei prin 12 noi strategii special concepute pentru vremurile de criza Cartea are meritul de a nu se opri la a reduce in atentie principiile de baza ale vanzarilor.
Si tot ca medici suntem bine platiti pentru cunostintele experienta si pregatirea noastra.
Sanatatea lor este rezultatul direct al beneficiilor ofertei noastre.
Simptomele la care ne referim sunt nevoile potentialilor clienti.
Intocmai ca si doctorii avem misiunea sa analizam simptomele si sa facem pe baza lor recomandari care vor conduce la o buna stare de sanatate.
Imi place sa compar domeniul vanzarilor cu cel medical.
Indiferent cum am ajuns in vanzari multi dintre noi vom ramane in aceasta profesie pentru ca ne place sa ne ajutam semenii sa ia decizii de cumparare intelepte pentru ei si/sau companiile lor.
Vindem copiilor nostri sau altora pe care-I putem influenta ideile si valorile.
Vindem vecinilor bunavointa si respectul nostru.
Ne vindem ca fiinte pline de dragoste familiei.
Vindem prietenilor umorul si entuziasmul nostru.
cand ne cautam un nou loc de munca vindem produsul pe care-l cunoastem cel mai bine; pe noi si cunostintele capatate de-a lungul timpului.
Ne “vindem” in fiecare zi la serviciu – fie ca lucram in vanzari sau nu.
Pana la urma cu totii vindem ceva.
Este o lectie de viata in sine.
Te provoaca sa spui si sa faci tot ceea ce trebuie pentru a obtine rezultatul dorit.
Aceasta profesie te obliga sa comunici cu semenii tai.
Cred ca ar trebui sa fim cu totii macar o perioada scurta in viata noastra implicati in vanzari.
Fiecare interactiune pe care o avem cu alta fiinta umana este o situatie de vanzari! Cu cat intelegem mai repede acest lucru cu atat vom avea mai mult succes in viata