Anvelopele CityTech II sunt o optiune atractiva din punct de vedere financiar, care se disting prin rezistenta redusa la rulare si randament kilometric sporit.
Umărul exterior
Caracteristică
Umărul extern al căii de rulare format din blocuri unite, împreună cu un canal circumferenţial rigid
Efect
Rigiditatea sporită oferă o stabilitate foarte bună la viraje pe carosabil uscat şi manevrabilitate excelentă la viraje uşoare sau pe drum drept
Beneficiu
Caracteristici excelente de manevrabilitate pe carosabil uscat
Umărul interior
Caracteristică
Umărul interior al căii de rulare este compus din blocuri parţial deschise (bare de legătură) şi o structura de blocuri duble pe nervura circumferenţială
Efect
Rigiditate optimă a blocurilor, combinat cu o evacuare bună a apei spre exterior
Beneficiu
Manevrabilitate foarte bună pe carosabil ud
Sistem de evacuare a apei
Caracteristică
Sistem lateral de canale pe nervurile căii de rulare, combinat cu un sistem inovativ de caneluri
Efect
Dispersie eficientă a apei din centrul zonei de contact către canalele circumferenţiale, în plus muchii aderente adiţionale
Beneficiu
Siguranţă sporită la acvaplanare şi frânare îmbunătăţită pe carosabil ud
Sistem de canale laterale pe umeri
Caracteristică
Lungime consistent egală a unghiului de înclinaţie a canalelor de pe umeri, combinat cu o deviere uşoară între umărul interior şi cel exterior
Efect
Zgomotul de rulare este eliminat de acoperirea optimizată a frecvenţelor
Beneficiu
Nivel de zgomot redus şi astfel, confort sporit
Anvelopele CityTech II sunt o optiune atractiva din punct de vedere financiar, care se disting prin rezistenta redusa la rulare si randament kilometric sporit.
Umărul exterior
Caracteristică
Umărul extern al căii de rulare format din blocuri unite, împreună cu un canal circumferenţial rigid
Efect
Rigiditatea sporită oferă o stabilitate foarte bună la viraje pe carosabil uscat şi manevrabilitate excelentă la viraje uşoare sau pe drum drept
Beneficiu
Caracteristici excelente de manevrabilitate pe carosabil uscat
Umărul interior
Caracteristică
Umărul interior al căii de rulare este compus din blocuri parţial deschise (bare de legătură) şi o structura de blocuri duble pe nervura circumferenţială
Efect
Rigiditate optimă a blocurilor, combinat cu o evacuare bună a apei spre exterior
Beneficiu
Manevrabilitate foarte bună pe carosabil ud
Sistem de evacuare a apei
Caracteristică
Sistem lateral de canale pe nervurile căii de rulare, combinat cu un sistem inovativ de caneluri
Efect
Dispersie eficientă a apei din centrul zonei de contact către canalele circumferenţiale, în plus muchii aderente adiţionale
Beneficiu
Siguranţă sporită la acvaplanare şi frânare îmbunătăţită pe carosabil ud
Sistem de canale laterale pe umeri
Caracteristică
Lungime consistent egală a unghiului de înclinaţie a canalelor de pe umeri, combinat cu o deviere uşoară între umărul interior şi cel exterior
Efect
Zgomotul de rulare este eliminat de acoperirea optimizată a frecvenţelor
Beneficiu
Nivel de zgomot redus şi astfel, confort sporit