Juan M.
Totodată se întreabă și ce se poate dezvăța și cum putem face acest lucru, și abordează aceste probleme prin alte întrebări precum „de ce ne este atât de greu să ne lăsăm de fumat?“..
De asemenea, autorul explică, într-un mod amuzant și bazându-se atât pe experiențe personale, cât și pe cercetări științifice de vârf, cum învățăm să anticipăm și să ne controlăm lumea și cum sunt înțelese dependența și procesele similare din perspectiva învățării asociative.
Acestea sunt procese care pot explica, de exemplu, de ce a suta mângâiere a persoanei de care suntem îndrăgostiți nu ne produce aceeași senzație ca și prima mângâiere sau de ce suntem din ce în ce mai deranjați, în fiecare noapte, de zgomotul care vine dinspre stradă, când încercăm să dormim. În paginile acestui volum, studiem două dintre fenomenele de bază ale învățării, obișnuința și sensibilizarea.
Cu alte cuvinte, ceea ce ne permite să anticipăm ce se va întâmpla în viitor pe baza experienței din trecut.
Prin această sintagmă indicăm procesul care îi permite individului să anticipeze apariția unui eveniment pe baza existenței altuia.
Rosas Santos Profesor specializat în Psihologie Fundamentală, la Universitatea din Jaén Această carte analizează acele forme de învățare care sunt împărtășite de diferite specii de animale și sunt reunite sub denumirea generică de „învățare asociativă“.
Juan M