Cumpara de la litera.ro

Volumul 36. Descopera Psihologia. Motivatia. De ce facem ceea ce facem? - Litera


Volumul 36. Descopera Psihologia. Motivatia. De ce facem ceea ce facem?
15 Lei

Disponibil

(22-10-2024)
Cumpara de la litera.ro

Produs vandut de litera.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara volumul 36. descopera litera de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru volumul 36. descopera litera

Mariano Chóliz Montañés Profesor de Psihologie și director al Unității de Cercetare: „Jocuri de noroc și dependențe tehnologice“ de la Universitate din Valencia   În descrierea comportamentului motivat sunt reflectate două dintre principalele dimensiuni ale motivației: orientarea, adică tendința de a se apropia sau de a evita un anumit obiectiv sau scop (a urca până în vârful muntelui, susținerea unor examene sau câștigul de bani în cazul unui joc de noroc); și intensitatea, adică amploarea comportamentului de apropiere sau de evitare (efort fizic mare, ore foarte multe dedicate studiului și, respectiv, pierderi financiare mari).
Concursul ambelor procese, predispoziție și stimulent, va genera în persoană o tendință de a se comporta, care este impulsul..
Poate avea o mai mare sau mai mică valoare sau poate fi mai ușor sau mai dificil de obținut.
Acest lucru se numește stimulent sau imbold.
A doua chestiune importantă este scopul motivației, obiectivele care sunt vizate.
Acestea pot fi condiții externe sau interne, fizice sau mintale, observabile sau neobservabile, care creează o stare ce face necesară acțiunea.
Este ceea ce se numește nevoie sau predispoziție. În primul rând, condițiile care determină persoana să se simtă acaparată de realizarea comportamentului.
Premisa principală a acestei cărți este că analiza motivației trebuie să abordeze două aspecte importante.
Mariano Chóliz Montañés Profesor de Psihologie și director al Unității de Cercetare: „Jocuri de noroc și dependențe tehnologice“ de la Universitate din Valencia   În descrierea comportamentului motivat sunt reflectate două dintre principalele dimensiuni ale motivației: orientarea, adică tendința de a se apropia sau de a evita un anumit obiectiv sau scop (a urca până în vârful muntelui, susținerea unor examene sau câștigul de bani în cazul unui joc de noroc); și intensitatea, adică amploarea comportamentului de apropiere sau de evitare (efort fizic mare, ore foarte multe dedicate studiului și, respectiv, pierderi financiare mari)


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse