Why Conserve Nature?. Perspectives on Meanings and Motivations, Paperback/***

Why Conserve Nature?. Perspectives on Meanings and Motivations, Paperback/***

Detalii Why Conserve Nature?. Perspectives on

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
342.99 Lei 343.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Cambridge University Press

Produs actualizat în urmă cu 2 zile
Descriere YEO:

Why Conserve Nature?. Perspectives on - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Why Conserve Nature?. Perspectives on de la Cambridge University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Why Conserve Nature?. Perspectives on Meanings and Motivations, Paperback/*** din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 342.99 Lei

Caracteristicile produsului Why Conserve Nature?. Perspectives on

  • Brand: Cambridge University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 10-12-2024 01:49:42

Comandă Why Conserve Nature?. Perspectives on Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Why Conserve Nature?. Perspectives on de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
This book examines the ways in which we find meanings in nature which can act to constrain us, and looks at science and culture, including environmental psychology, literature, poetry and art, seeking to open up the range of reasons why we should conserve nature while improving human welfare. Publisher: Cambridge University Press Author(s): Stephen (University of Cambridge) Trudgill Illustration(s): Worked examples or Exercises Number of pages: 412 Collection: Ecology, Biodiversity and Conservation Publication date: 2022 Dimensions: 152 x 227 x 23 Cover type: Paperback / softback

Why Conserve Nature?. Perspectives on Meanings and Motivations, Paperback/*** - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Cambridge University Press