Dupa volumul Semiotica modei.
Dumitru - Senior Partner Kensington Communication.
Catalin S. - Dr.
Mie mi-a intarit o dilema: oare feminismul modern nu ar trebui sa aiba ca scop femeia respectata la birou, femeia lider, in rochie eleganta, poate si sexy, dar nu neaparat in pantaloni si sacou, strangand maini cu forta? Despre "forta" hainelor vorbesc, cu pricepere, si autorii.
Un volum care nu forteaza raspunsuri, ci naste intrebari. - Rodica Elena Urucatu - Model O lucrare care ne spune, in sfarsit, ca nu haina face pe om, dar uneori ii tradeaza interiorul prin felul in care il acopera.
Nu putem elimina diferenta dintre sexe, aceasta tendinta nu poate fi dusa la extrem.
Problema este ca se incearca eliminarea relatiei intre anumite produse cu un gen anume. - Alexandru Paius - Senior Partner Image PR Un volum care aduce in prim plan aspecte de actualitate in universul modei.
Volumul reprezinta un demers extrem de bine argumentat si documentat, care analizeaza felul in care Moda influenteaza si este influentata la randul ei de modul in care societatea isi reaseazapermanent valorile.
Aduce argumente pentru ceea ce numeste "fenomenul de paralizie creativa" in care se afla Moda in acest moment si face o trecere in revista a posibilelor efecte pe care le poate aduce "clasicizarea articolelor vestimentare".
Mutatii de gen in Moda contemporana , Dan Podaru revine cu o analiza documentata despre implicatiile pe care uniformizarea vestimentatiei le poate genera la nivel social.
Dupa volumul Semiotica modei