Descriere YEO:
A manipula si a seduce - Disponibil la carturesti.ro
Pe YEO găsești A manipula si a seduce de la Polirom, în categoria Carte.
Indiferent de nevoile tale, A manipula si a seduce | Nicolas Gueguen din categoria Carte îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Caracteristici și Avantaje ale produsului A manipula si a seduce
- Departament: gaming-carti-birotica
- Ideal pentru pasionații de jocuri, birotică și distracție online.
Preț: 29.95 Lei
Caracteristicile produsului A manipula si a seduce
- Brand: Polirom
- Categoria: Carte
- Magazin: carturesti.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă A manipula si a seduce Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda A manipula si a seduce de la carturesti.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Stiati ca...? Atunci cind seducem pe cineva ne simtim mai fericiti. Cind zimbim, ceilalti ne considera mai inteligenti si mai frumosi. Saruturile au nenumarate efecte pozitive asupra sanatatii si a dezvoltarii noastre cognitive. Pe scurt, seductia este o necesitate si facem asta in permanenta, uneori fara a fi constienti de acest lucru, alteori – sa recunoastem – ca o forma de manipulare.Specialist cu vasta experienta in cercetarea privind influentarea comportamentelor, autorul ne arata cum putem beneficia de cele mai recente descoperiri stiintifice pentru a imbunatati perceptia celorlalti asupra noastra apelind la trucuri foarte simple, ale caror mecanisme ni le descrie: care este felul cel mai potrivit de a ne aseza, cum sa stringem mina cuiva, cum sa ne folosim vocea, cum sa ne machiem sau de ce trebuie sa purtam ochelari la un interviu de angajare si multe altele. Cu totii ne dorim sa fim placuti si apreciati: mai bine sa stim sa jucam jocul seductiei decit sa ne lasam pacaliti de el!
Nicolas Gueguen, doctor in psihologie sociala, este profesor de psihologie sociala si cognitiva la Universitatea Bretagne-Sud, Franta, si director al laboratorului de cercetare LESTIC. Studiile sale au ca obiect influentarea comportamentelor si aplicatiile psihologiei in marketing. De acelasi autor, la Editura Polirom au mai aparut: Psihologia consumatorului. Factorii care ne influenteaza comportamentul (2006), Psihologia manipularii si a supunerii (2007), Psihologia seductiei: 100 de experimente pentru intelegerea comportamentului in dragoste (2008).