„Publicitatea este extrem de interesanta acum pentru ca nimeni nu stie cum va evolua.
O istorie care pune in ordine trecutul, fara a uita sa spuna povestea reclamelor care au intrat in legenda, si care ne ofera o privire asupra agentiei de publicitate a viitorului..
De la Bill Bernbach la David Ogilvy, de la Sir Alan Parker la John Hegarty, de la Maurice Bleustein la Maurice Lévy, suntem purtati pe urmele pionierilor epocii de aur a publicitatii din anii \'50–\'60 si introdusi in birourile marilor directori de creatie din zilele noastre.
Peisajul este extrem de schimbator, personajele care-l locuiesc - extrem de eterogene, iar parcursul a ceea ce am ajuns sa numim astazi industria publicitara se dovedeste a fi o adevarata aventura.
Adland este taramul neexplorat al publicitatii, pe care Mark Tungate il cartografiaza dintr-o perspectiva inedita, globala.
Cu siguranta vor exista telefoane mobile, Internet si o multime de ecrane peste tot, dar oare cum se vor intersecta si vor interactiona acestea?“- Mark Tungate La momentul scrierii acestei carti, piata publicitara globala era estimata la peste 400 de miliarde de dolari, cu mii de jucatori mai mici sau mai mari, cu o influenta pe cat de neasteptata, pe atat de neclara asupra vietii noastre cotidiene.
Expertii sunt ocupati cu cautarea consumatorilor, din ce in ce mai alunecosi, si cu identificarea tiparelor lor de comportament, iar rezultatele lor sunt insotite intotdeauna de un semn de intrebare.
Viitorul publicitatii nu va semana cu trecutul ei.
Multe dintre agentiile descrise in aceste pagini pot fi inca privite ca modele; altele sunt exponate de muzeu. „Publicitatea este extrem de interesanta acum pentru ca nimeni nu stie cum va evolua