Lucrarea de fata trateaza cu mijloace de investigatie descriptive si analitice doua dintre cele mai uzuale clase lexico-gramaticale ale limbii romane contemporane Substantivul si verbul constituindu-se intr-o sinteza functionala bazata pe o metoda eficienta de expunere a conceptelor teoretice de abordare a exercitiilor practice si de raportare la norma literara prezentare teoretica aplicatii raspunsuri si explicatii Aspecte normative.
Constantin-Ciprian NISTOR Colegiul National de Informatica Tudor Vianu Bucuresti. dr. prof.
Totodata evaluarea continuturilor este proiectata din perspectiva didactica fiind gradata ca nivel de intelegere si adaptata la particularitatile de varsta integrata asadar in paradigma unei abordari holistice teoretica si practica.
In egala masura articolul si prepozitia sunt asimilate ca instrumente indispensabile unei corecte intelegeri a primelor doua clase.
Pornind de la interpretarea canonica a acestor parti de vorbire autoarea extinde aria de cercetare la interpretari conforme cu prevederile noilor gramatici si tendinte ale limbii operand cu notiuni specifice precum centru de grup sintactic sau posibilitati combinatorii ale verbului si ale substantivului.
Lucrarea de fata trateaza cu mijloace de investigatie descriptive si analitice doua dintre cele mai uzuale clase lexico-gramaticale ale limbii romane contemporane Substantivul si verbul constituindu-se intr-o sinteza functionala bazata pe o metoda eficienta de expunere a conceptelor teoretice de abordare a exercitiilor practice si de raportare la norma literara prezentare teoretica aplicatii raspunsuri si explicatii Aspecte normative