Profit bun.
Secretul succesului companiei sale, crede Charles Koch, a constat asadar in acea "distrugere creatoare" care a caracterizat permanent compania sa si care a constat mai exact intr-o permanenta reinventare tradusa prin "noi bunuri, noi tehnologii, noi surse de aprovizionare si n.
Koch Industries ajunge sa produca astfel de la: produse chimice, polimeri, fibre, celuloza si hartie, la schimbatoare de caldura, injectoare, rachete de semnalizare, membrane de separare si alte sisteme de control al poluarii si chiar conectori, sisteme electrice, lubrefianti si biocombustibili.
Observam totodata cum se dezvolta portofoliul de produse pe masura ce se diversifica domeniul de activitate si sunt achizitionate noi companii.
Il vedem mai tarziu, la 32 de ani, preluand conducerea companiei, dupa moartea tatalui sau, si hotarand ca viziunea Koch Industries sa fie urmatoarea: sa fim agresivi, sa oferim cele mai bune servicii la preturi mai mici decat concurenta si sa dezvoltam cele mai bune relatii.
Urmarim cum a evoluat afacerea Koch Industries - o companie axata pe competente - de la colectarea de petrol, titei si gaze lichefiate, la schimburi comerciale - devenind in cele din urma cea mai mare companie in domeniu din Statele Unite.
Koch si cum s-a transformat el de-a lungul anilor intr-un adult responsabil, in mare parte datorita severitatii tatalui sau.
Tot aici aflam cum era in copilarie Charles G.
In aceasta prima parte a audiobookului ne intoarcem in timp si il cunoastem pe tatal autorului, Fred Koch, cel care a pus piatra de temelie a Koch Industries.
Audiobookul este impartit in trei parti dupa cum urmeaza: Partea I.
Detine un masterat in ingineria nucleara si un altul in ingineria chimica la MIT si locuieste impreuna cu sotia lui Liz in Wichita, Kansas.
Timp de mai bine de 50 de ani a desfasurat activitati filantropice in domeniul educatiei si al combaterii saraciei si a fondat numeroase organizatii non-Profit printre care si Stand Together.
Koch este presedinte si CEO al Koch Industries, una dintre cele mai mari companii private din America, averea lui fiind estimata in 2021 la peste 60 de miliarde de dolari.
Charles G.
Prin urmare, Profit bun ii va fi de folos fiecarui individ si fiecarei organizatii cu principii care se straduieste sa creeze valoare pe termen lung, indiferent de domeniul, profesia sau piata careia i se adreseaza.
Acesta este si motivul pentru care audiobookul de fata iti prezinta detaliat acest sistem de management, reprezentand totodata si un indrumar privind modalitatea de aplicare a sistemului MBM in organizatia ta.
MBM a facut posibila transformarea corporatiei Koch, evaluata in 1961 la 21 de milioane de dolari, intr-una evaluata la 100 de miliarde de dolari in 2014.
Asta pentru ca tipul de management practicat de Charles Koch se numeste Market-Based Management(r) (MBM) - un tip de management care aplica mentalitatea castigului reciproc.
Durata: 11 ore si 12 minute Lectura: Traian Maicanescu Profit bun , nu se refera asadar la prosperitatea corporatiilor sau la alte modalitati de a profita de oameni, ci la contributia adusa societatii de catre organizatia ta.
Profit bun este pe scurt despre cum sa aplici filosofia castigului reciproc in compania ta, despre necesitatea de a inova permanent in cadrul unei afaceri, si mai ales, despre a oferi valoare clientilor prin toate actiunile pe care le intreprinzi.
Asta pentru ca autorul si totodata CEO-ul corporatiei Koch Industries - evaluata la 100 de miliarde de dolari -, isi povesteste propria experienta in lumea business-ului, avand capacitatea de a inspira noua generatie de manageri si antreprenori sa isi conduca afacerile spre succes cu ajutorul sistemului revolutionar de management intitulat Market-Based Management(r) (MBM).
Koch este audiobookul pe care il vor asculta cu interes toti cei care conduc sau detin un business.
Cum un plus de valoare pentru ceilalti a dus la crearea uneia dintre cele mai de succes companii din lume / Good Profit: How Creating Value for Others Built One of the World\'s Most Successful Companies de Charles G.
Profit bun