Descriere YEO:
Profit bun - Charles G. - Disponibil la libris.ro
Pe YEO găsești Profit bun - Charles G. de la Charles G. Koch, în categoria Afaceri Economie.
Indiferent de nevoile tale, Profit bun - Charles G. Koch din categoria Afaceri Economie îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 49 Lei
Caracteristicile produsului Profit bun - Charles G.
- Brand: Charles G. Koch
- Categoria: Afaceri Economie
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 25-11-2024 01:40:54
Comandă Profit bun - Charles G. Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Profit bun - Charles G. de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Profit bun: Cum un plus de valoare pentru ceilalti a dus la crearea uneia dintre cele mai de succes companii din lume
Profit bun: Cum un plus de valoare pentru ceilalti a dus la crearea uneia dintre cele mai de succes companii din lume / Good
Profit: How Creating Value for Others Built One of the World\'s Most Successful Companies de
Charles G.
Koch este cartea pe care o vor citi cu interes toti cei care conduc sau detin un business. Asta pentru ca autorul si totodata CEO-ul corporatiei
Koch Industries - evaluata la 100 de miliarde de dolari -, isi povesteste propria experienta in lumea business-ului, avand capacitatea de a inspira noua generatie de manageri si antreprenori sa isi conduca afacerile spre succes cu ajutorul sistemului revolutionar de management intitulat Market-Based Management (MBM). Profit bun este pe scurt despre cum sa aplici filosofia castigului reciproc in compania ta, despre necesitatea de a inova permanent in cadrul unei afaceri, si mai ales, despre a oferi valoare clientilor prin toate actiunile pe care le intreprinzi. Profit bun , nu se refera asadar la prosperitatea corporatiilor sau la alte modalitati de a profita de oameni, ci la contributia adusa societatii de catre organizatia ta. Asta pentru ca tipul de management practicat de
Charles Koch se numeste Market-Based Management® (MBM) – un tip de management care aplica mentalitatea castigului reciproc. MBM a facut posibila transformarea corporatiei Koch, evaluata in 1961 la 21 de milioane de dolari, intr-una evaluata la 100 de miliarde de dolari in 2014. Acesta este si motivul pentru care cartea de fata iti prezinta detaliat acest sistem de management, reprezentand totodata si un indrumar privind modalitatea de aplicare a sistemului MBM in organizatia ta. Prin urmare, Profit bun ii va fi de folos fiecarui individ si fiecarei organizatii cu principii care se straduieste sa creeze valoare pe termen lung, indiferent de domeniul, profesia sau piata careia i se adreseaza.
Charles G. Koch este presedinte si CEO al Koch Industries, una dintre cele mai mari companii private din America, averea lui fiind estimata in 2021 la peste 60 de miliarde de dolari. Timp de mai bine de 50 de ani a desfasurat activitati filantropice in domeniul educatiei si al combaterii saraciei si a fondat numeroase organizatii non-profit printre care si Stand Together. Detine un masterat in ingineria nucleara si un altul in ingineria chimica la MIT si locuieste impreuna cu sotia lui Liz in Wichita, Kansas. Cartea este impartita in trei parti dupa cum urmeaza: Partea I In aceasta prima parte a cartii ne intoarcem in timp si il cunoastem pe tatal autorului, Fred Koch, cel care a pus piatra de temelie a Koch Industries. Tot aici aflam cum era in copilarie Charles G. Koch si cum s-a transformat el de-a lungul anilor intr-un adult responsabil, in mare parte datorita severitatii tatalui sau. Il vedem mai tarziu, la 32 de ani, preluand conducerea companiei, dupa moartea tatalui sau, si hotarand ca viziunea Koch Industries sa fie urmatoarea: sa fim agresivi, sa oferim cele mai bune servicii la preturi mai mici decat concurenta si sa dezvoltam cele mai bune relatii. Urmarim cum a evoluat afacerea Koch Industries - o companie axata pe competente - de la colectarea de petrol, titei si gaze lichefiate, la schimburi comerciale – devenind in cele din urma cea mai mare companie in domeniu din Statele Unite. Observam totodata cum se dezvolta portofoliul de produse pe masura ce se diversifica domeniul de activitate si sunt achizitionate noi companii. Koch Industries ajunge sa produca astfel de la: produse chimice, polimeri, fibre, celuloza si hartie, la schimbatoare de caldura, injectoare, rachete de semnalizare, membrane de separare si alte sisteme de control al poluarii si chiar conectori, sisteme electrice, lubrefianti si biocombustibili. Secretul succesului companiei sale, crede Charles Koch, a constat asadar in acea „distrugere creatoare” care a caracterizat permanent compania sa si care a constat mai exact intr-o permanenta reinventare tradusa prin „noi bun