Descriere YEO:
Pe YEO găsești Audiobook. Schimba conversatia - Dana de la Dana Caspersen, în categoria Audiobook.
Indiferent de nevoile tale, Audiobook. Schimba conversatia - Dana Caspersen din categoria Audiobook îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Caracteristici și Avantaje ale produsului Audiobook. Schimba conversatia - Dana
- Departament: tv-audio-video-foto
- Îți aduce cele mai noi tehnologii în domeniul foto-video și audio.
Preț: 38 Lei
Caracteristicile produsului Audiobook. Schimba conversatia - Dana
- Brand: Dana Caspersen
- Categoria: Audiobook
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă Audiobook. Schimba conversatia - Dana Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Audiobook. Schimba conversatia - Dana de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Schimba conversatia: Cele 17 principii de rezolvare a unui conflict / Changing the Conversation: The 17 Principles of Conflict Resolutio n de
Dana Caspersen aprofundeaza un subiect de larg interes: conflictul si modalitatile prin care il putem solutiona eficient. Autoarea promite sa ne ofere odata cu acest audiobook 17 modalitati eficiente de a transforma orice conflict intr-o oportunitate si ne convinge ca, intr-adevar, conflictul este un loc plin de posibilitati. Audiobookul Danei
Caspersen ne ofera tuturor sansa sa invatam cum sa ne comportam in timpul unui conflict, cum sa-i schimbam evolutia si chiar mai mult decat atat, cum sa il transformam intr-o oportunitate. Descopera cele 17 principii pentru rezolvarea conflictelor si, mai mult ca sigur, vei reusi pe viitor sa gestionezi mult mai bine unele dintre cele mai dificile situatii cu care te vei confrunta.
Dana Caspersen este licentiata in stiinta medierii conflictului si lucreaza pe plan international ca mediator, profesor si creator de metode pentru dialogul public. Este o dansatoare premiata, care a elaborat si interpretat lucrari de coregrafie in intreaga lume. Locuieste in Germania si la Vermont. Schimband felul in care decurg conversatiile, poti rezolva conflictele ce apar in viata. De la mic la mare, de la tanar la batran, de la sef la subaltern, cu totii ne confruntam la un moment dat cu situatii conflictuale si cu totii ne-am dori de multe ori sa le putem solutiona mai bine. Cartea aceasta este un indrumar excelent in acest sens si cu siguranta ca iti va oferi solutii practice pentru a gestiona mai bine conflictele iscate acasa, la scoala, la serviciu sau in cercul de prieteni. Descopera in randurile de mai jos la ce sa te astepti mai exact de la aceasta lectura. Cartea este structurata in trei parti, in fiecare dintre ele autoarea explicand pe larg cum putem folosi cele 17 principii de rezolvare a conflictelor pentru a iesi din situatiile dificile. Principiul 1: Nu percepe atacul. Asculta ceea ce se afla in spatele cuvintelor. Primul principiu subliniaza cat este de important sa fim atenti la adevarata substanta a problemei. In loc sa percepi atacul, asculta ceea ce oamenii incearca sa spuna cu adevarat, chiar daca o fac prost. Odata cu acest prim principiu vei invata sa exprimi ceea ce simti fara a ataca persoana de langa tine, sau, cel putin, fara ca aceasta sa perceapa un atac in ceea ce spui. Principiul 2: Rezista impulsului de a ataca.
Schimba conversatia din interior. Pentru ca un conflict sa devina o oportunitate, fii dispus sa exprimi in mod clar lucrurile problematice. Evita limbajul specific atacului. Conflictul distructiv pare uneori inevitabil, fiindca obiceiul nostru de a raspunde este adanc inradacinat in noi. Stim cu totii cat de distructive sunt conflictele, chiar si cele verbale. Oamenii arunca in timpul lor cu multa usurinta cuvinte foarte grele, iar replicile pe care le primesc sunt la fel de… „grele”. De aceea, autoarea subliniaza cat de important este sa rezistam impulsului de a ataca si noi la randul nostru. Asta insemnand nu sa renuntam la putere sau sa nu ne protejam, ci sa schimbam tema conversatiei, trecand de la distragerea cauzata de atac la ceea ce este important la un nivel mai profund. Exemplele din acest capitol te vor ajuta sa dai glas pe viitor nemultumirilor tale fara sa ataci persoana cu care esti in conflict. Principiul 3: Adreseaza-te celei mai bune laturi ale celeilalte persoane. Fie ca ne place, fie ca nu, avem nevoie de cealalta persoana pentru a dezamorsa un conflict. Invata sa gasesti acea latura a persoanei cu care poti vorbi! Principiul 4: Fa diferenta intre nevoi, interese si strategii Oamenilor le este mult mai usor sa ia in considerare strategii alternative, atunci cand se recunoaste ceea ce este cu adevarat important pentru ei. E necesar ca in cadrul unui conflict sa intelegem nevoile si interesele persoanelor cu care ne aflam in conflict, chiar daca nu suntem de acord cu strategiile lor. Aceasta intelegere poate facilita gasirea solutiilor. Principiul 5: Recunoaste emotiile. Considera-le s