In baza divergentelor dialectice si psihopedagogice constatate a fost formulata problema cercetarii: Care sunt fundamentele psihopedagogice ale elaborarii manualului electronic? O prima incercare de solutionare a acestei probleme a fost realizata A.
Totusi, latura procesuala a invatarii este descrisa ca fiind caracterizata de: motivatie (interes cognitiv si necesitatile educabililor); specificul activitatii didactice (abilitatea de a estima scopul, a determina metodele de realizare a scopului, a controla progresul s.a.); specificul functiilor cognitive si caracteristicile studentilor (durabilitatea atentiei, dezvoltarea memoriei, structura si particularitatile operatiilor cognitive, coeficientul de dezvoltare cognitiva) si nivelul de instruire (nivelul initial al cunostintelor si deprinderilor formate in domeniu)..
In lucrare s-a reusit evidentierea rolului traiectoriilor in invatarea individualizata, realizata prin intermediul ME.
Cerneeva in 2008.
In baza divergentelor dialectice si psihopedagogice constatate a fost formulata problema cercetarii: Care sunt fundamentele psihopedagogice ale elaborarii manualului electronic? O prima incercare de solutionare a acestei probleme a fost realizata A