Cumpara de la grupdzc.ro

Branding in secolul 21. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor - Victor-Emanuel Ciuciuc - Pro Universitaria


Branding in secolul 21. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor - Victor-Emanuel Ciuciuc
20 Lei

Disponibil

(14-11-2024)
Cumpara de la grupdzc.ro

Produs vandut de grupdzc.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara branding in secolul pro universitaria de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru branding in secolul pro universitaria

Ce-i determina pe consumatori sa fie loiali unui brand Victor-Emanuel Ciuciuc ne ofera in lucrarea de fata posibile raspunsuri si ne lanseaza o invitatie la reflectie si la dialog.
Andreea Mitan.. dr. univ.
Lect.
Explorand dinamica relatiei dintre etica brandului perceputa de clienti consumer perceived ethicality afectul de brand brand affect si echitatea brandului cititorii vor descoperi insight-uri valoroase privind modul in care se contureaza loialitatea clientilor industriei de fashion una dintre cele mai competitive si mai nestatornice industrii astazi.
Ce-i determina pe consumatori sa fie loiali unui brand Victor-Emanuel Ciuciuc ne ofera in lucrarea de fata posibile raspunsuri si ne lanseaza o invitatie la reflectie si la dialog


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse