Branding in secolul XXI: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor

Branding in secolul XXI: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor

Detalii Branding in secolul XXI: rolul

bookzone.ro
Vânzător
bookzone.ro
Pret
23.75 Lei 25 Lei
Categorie (vânzător)
Carti
Marca
Universul Juridic

Produs actualizat în urmă cu 5 zile
Descriere YEO:

Branding in secolul XXI: rolul - Disponibil la bookzone.ro

Pe YEO găsești Branding in secolul XXI: rolul de la Universul Juridic, în categoria Carti.

Indiferent de nevoile tale, Branding in secolul XXI: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor din categoria Carti îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 23.75 Lei

Caracteristicile produsului Branding in secolul XXI: rolul

  • Brand: Universul Juridic
  • Categoria: Carti
  • Magazin: bookzone.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Branding in secolul XXI: rolul Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Branding in secolul XXI: rolul de la bookzone.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Ce-i determină pe consumatori să fie loiali unui brand? Victor-Emanuel Ciuciuc ne oferă, în lucrarea de față, posibile răspunsuri, și ne lansează o invitație la reflecție și la dialog.Explorând dinamica relației dintre etica brandului percepută de clienți (consumer perceived ethicality), afectul de brand (brand affect) și echitatea brandului, cititorii vor descoperi insight-uri valoroase privind modul în care se conturează loialitatea clienților industriei de fashion, una dintre cele mai competitive și mai nestatornice industrii astăzi.  Lect. univ. dr. Andreea Mitan

Branding in secolul XXI: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Universul Juridic