Ce-i determină pe consumatori să fie loiali unui brand? 
Victor-Emanuel Ciuciuc ne oferă, în lucrarea de față, posibile răspunsuri, și ne lansează o invitație la reflecție și la dialog.
Explorând dinamica relației dintre etica brandului percepută de clienți (consumer perceived ethicality), afectul de brand (brand affect) și echitatea brandului, cititorii vor descoperi insight-uri valoroase privind modul în care se conturează loialitatea clienților industriei de fashion, una dintre cele mai competitive și mai nestatornice industrii astăzi.
Andreea Mitan. dr. univ.  
Lect.
Ce-i determină pe consumatori să fie loiali unui brand? 
Victor-Emanuel Ciuciuc ne oferă, în lucrarea de față, posibile răspunsuri, și ne lansează o invitație la reflecție și la dialog.
Explorând dinamica relației dintre etica brandului percepută de clienți (consumer perceived ethicality), afectul de brand (brand affect) și echitatea brandului, cititorii vor descoperi insight-uri valoroase privind modul în care se conturează loialitatea clienților industriei de fashion, una dintre cele mai competitive și mai nestatornice industrii astăzi