Descriere YEO:
Pe YEO găsești Businessul, instrument pentru schimbare sociala. de la Curtea Veche, în categoria Psihologie.
Indiferent de nevoile tale, Businessul, instrument pentru schimbare sociala. In dialog cu Dalai Lama - Sander G. Tideman din categoria Psihologie îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 40.5 Lei
Caracteristicile produsului Businessul, instrument pentru schimbare sociala.
- Brand: Curtea Veche
- Categoria: Psihologie
- Magazin: grupdzc.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă Businessul, instrument pentru schimbare sociala. Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Businessul, instrument pentru schimbare sociala. de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Mesajul-cheie al cartii este unul clar daca ne dorim intr-adevar sa cream o economie mai sustenabila si o societate bazata pe altruism ar trebui sa invatam sa ne folosim de noi mentalitati si concepte. ANDERS FERGUSON antreprenor fondator al Veris Wealth Partners New York Aceasta carte reprezinta rezultatul a doua decenii de cercetare si
dialog impreuna cu Sanctitatea Sa
Dalai Lama si alti lideri din sfera afacerilor guvernelor stiintei si educatiei. Autorul
Sander Tideman avocat si bancher care a pastrat relatia de prietenie cu
Dalai Lama timp de peste douazeci de ani prezinta un cadru de referinta practic
pentru a dezvolta un nou gen de leadership leadershipul social in business care sa fie capabil sa faca fata nevoilor economice si de mediu intr-o lume aflata intr-o continua spirala a cresterii. In centrul cartii se afla calatoria in care autorul se angajeaza
pentru a descoperi scopul comun impartasit de business si societate care genereaza noi surse de creare a valorii
pentru organizatie clienti si comunitate. Aceasta tripla valoare este atinsa prin imbratisarea unei abordari sustenabile care sa stea la baza operatiunilor derulate in afaceri si prin constientizarea faptului ca traim intr-o lume in care totul este interconectat si in care depindem unii de altii. Aceasta carte izvorata din intelepciunea budista ce emana din invataturile lui
Dalai Lama are puterea de a ne schimba modul de gandire. SANDER G. TIDEMAN a devenit expert in dezvoltarea leadershipului si a businessului sustenabil dupa o cariera incununata de succes in calitate de bancher si de consultant in afaceri. A lucrat cu organizatii din intreaga lume si este director general la Mind amp Life Europe cadru universitar la Catedra de management pentru afaceri si societate de la Rotterdam School of Management Universitatea Erasmus si partener cofondator al Flow Foundation si Flow Impact Fund. Dupa prima sa intalnire cu Dalai Lama din vremea studentiei s-a imprietenit cu el iar aceasta prietenie a jucat un rol crucial in formarea gandirii sale. In decursul a peste doua decenii s-a implicat in organizarea mai multor dialoguri cu Dalai Lama si cu lideri din domeniul afacerilor din societate si din educatie. The Flow Impact Fund este o organizatie care isi propune sa aduca in atentia lumii ideile descrise in aceasta carte. Principala misiune este sa sprijine proiectele de cercetare si educationale si sa trezeasca un nivel mai inalt de constientizare a necesitatii dezvoltarii leadershipului social in afaceri pentru a crea tripla valoare prin implicarea organizatiilor a clientilor si a societatii. Mai exact Fondul se concentreaza pe crearea de module educationale know-how instrumente practice si indicatori de evaluare pentru lideri intr-un cadru de referinta institutional intitulat A castiga impreuna cu societatea . De asemenea The Flow Impact Fund sprijina proiectele care urmaresc impactul social pentru dezvoltarea unui leadership tanar in Bhutan Tibet si Nepal si de asemenea organizeaza calatorii educationale in aceste regiuni pentru liderii din domeniul afacerilor.