Businessul, instrument pentru schimbare sociala | Sander G. Tideman

Businessul, instrument pentru schimbare sociala | Sander G. Tideman

Detalii Businessul, instrument pentru schimbare sociala

carturesti.ro
Vânzător
carturesti.ro
Pret
54 Lei
Categorie (vânzător)
Carte
Marca
Curtea Veche Publishing

Produs actualizat în urmă cu 1 zi
Descriere YEO:

Businessul, instrument pentru schimbare sociala - Disponibil la carturesti.ro

Pe YEO găsești Businessul, instrument pentru schimbare sociala de la Curtea Veche Publishing, în categoria Carte.

Indiferent de nevoile tale, Businessul, instrument pentru schimbare sociala | Sander G. Tideman din categoria Carte îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Caracteristici și Avantaje ale produsului Businessul, instrument pentru schimbare sociala

  • Departament: gaming-carti-birotica
  • Ideal pentru pasionații de jocuri, birotică și distracție online.

Preț: 54 Lei

Caracteristicile produsului Businessul, instrument pentru schimbare sociala

  • Brand: Curtea Veche Publishing
  • Categoria: Carte
  • Magazin: carturesti.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Businessul, instrument pentru schimbare sociala Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Businessul, instrument pentru schimbare sociala de la carturesti.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Mesajul-cheie al cartii este unul clar: daca ne dorim intr-adevar sa cream o economie mai sustenabila si o societate bazata pe altruism, ar trebui sa invatam sa ne folosim de noi mentalitati si concepte.— ANDERS FERGUSON,antreprenor, fondatoral Veris Wealth Partners New York Aceasta carte reprezinta rezultatul a doua decenii de cercetare si dialog impreuna cu Sanctitatea Sa Dalai Lama si alti lideri din sfera afacerilor, guvernelor, stiintei si educatiei. Autorul Sander Tideman, avocat si bancher, care a pastrat relatia de prietenie cu Dalai Lama timp de peste douazeci de ani, prezinta un cadru de referinta practic pentru a dezvolta un nou gen de leadership: leadershipul social in business, care sa fie capabil sa faca fata nevoilor economice si de mediu intr-o lume aflata intr-o continua spirala a cresterii.In centrul cartii se afla calatoria in care autorul se angajeaza pentru a descoperi scopul comun impartasit de business si societate, care genereaza noi surse de creare a valorii pentru organizatie, clienti si comunitate. Aceasta „tripla valoare“ este atinsa prin imbratisarea unei abordari sustenabile, care sa stea la baza operatiunilor derulate in afaceri, si prin constientizarea faptului ca traim intr-o lume in care totul este interconectat si in care depindem unii de altii. Aceasta carte izvorata din intelepciunea budista, ce emana din invataturile lui Dalai Lama, are puterea de a ne schimba modul de gandire.

Businessul, instrument pentru schimbare sociala | Sander G. Tideman - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Curtea Veche Publishing