De ce unele produse captează atenția multor oameni? Cum creează companiile de succes produse la care oamenii nu pot renunța? Există vreo metodă prin care tehnologia ne captivează atenția? Autorul răspunde la aceste întrebări explicând Modelul Hooked – un proces în 4 pași integrat în produsele multor companii de succes care influențează subtil comportamentul clienților. „O lectură obligatorie pentru oricine este interesat de atragerea unei clientele fidele.” - Eric Ries, autor al volumului The Lean Startup.
Nir a ținut prelegeri la Stanford Graduate School of Business și la Hasso Plattner Institute of Design de la Stanford.
Cel mai recent startup al său a primit finanțare cu capital de risc din partea fondului de investiții Kleiner Perkins Caufield & Byers.
Din 2003, a fondat două companii în domeniul tehnologiei.
Este consultant pentru câteva startup-uri din Bay Area, firme cu capital de risc și incubatoare de afaceri.
Nir Eyal scrie, oferă consultanță și predă despre modul în care interferează psihologia, tehnologia și afacerile. În acest timp a învățat și aplicat tehnici pe care le descrie în carte, pentru a motiva și influența utilizatorii.
Nir Eyal a petrecut mulți ani în industria jocurilor video și în cea a publicității.
De ce unele produse captează atenția multor oameni? Cum creează companiile de succes produse la care oamenii nu pot renunța? Există vreo metodă prin care tehnologia ne captivează atenția? Autorul răspunde la aceste întrebări explicând Modelul Hooked – un proces în 4 pași integrat în produsele multor companii de succes care influențează subtil comportamentul clienților