Descriere YEO:
Pe YEO găsești Captivat. Cum sa creezi produse de la Act si Politon, în categoria Afaceri.
Indiferent de nevoile tale, Captivat. Cum sa creezi produse care formeaza obisnuinte - Nir Eyal din categoria Afaceri îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 38.7 Lei
Caracteristicile produsului Captivat. Cum sa creezi produse
- Brand: Act si Politon
- Categoria: Afaceri
- Magazin: grupdzc.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă Captivat. Cum sa creezi produse Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Captivat. Cum sa creezi produse de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Un instrument deosebit de util pentru antreprenori marketeri product manageri si designeri
care lucreaza la crearea de noi
produse si la lansarea acestora pe piata. Autorul cartii Nir
Eyal este un absolvent al Universitatii Harvard avand de asemenea un MBA obtinut la Stanford School of Business. Pe blogul sau Nir and Far. com Nir abordeaza subiecte de interes despre interferenta dintre psihologie tehnologie si afaceri. Articolele lui Nir
Eyal apar de asemenea periodic in reviste de prestigiu precum Harvard Business Review The Atlantic TechCrunch si Psychology Today. Experienta acumulata in timp ce lucra la implementarea de campanii publicitare in lumea social gaming-ului l-a ajutat pe Nir
Eyal la redactarea unui adevarat manual
care sa ajute la crearea de noi
produse pe
care oamenii sa le iubeasca. Sta in puterea noastra sa schimbam ceea ce facem si ceea ce suntem Nir Eyal este CAPTIVAT ca noi toti de altfel de puterea pe care o are asupra noastra tehnologia. Statisticile arata ca 79 dintre oameni isi verifica telefonul dimineata in rastimp de 15 minute de la trezire o treime dintre americani ar prefera mai degraba sa renunte la sex decat sa isi piarda telefonul sau ca ne verificam telefoanele zilnic de in jur de 150 de ori. De ce Pentru ca aceste gadgeturi ne-au creat OBISNUINTE. Ce sunt obisnuintele Comportamente automate lucruri pe care le facem inconstient fara sa stam prea mult pe ganduri. Asadar cand se pune intrebarea Cum reusesc unele companii sa isi faca bunurile indispensabile Raspunsul este cat se poate de simplu Creandu-le consumatorilor
obisnuinte. Si atunci de ce nu reusesc toate companiile sa lanseze
produse de succes atat timp cat reteta este atat de simpla Autorul ne ofera raspunsul la aceasta intrebare odata cu
Captivat o carte in care a adunat rezultatele tuturor experientelor si studiilor pe care le-a efectuat timp de mai multi ani pe aceasta tema promitand ca Lucrarea de fata ii va invata pe inventatori cum sa creeze produse care sa ii ajute pe oameni sa faca lucrurile pe care si-au dorit sa le faca dintotdeauna dar care in lipsa unor solutii nu le fac.
Captivat isi propune sa dezlantuie extraordinarele puteri noi pe care le au inventatorii si antreprenorii pentru a influenta viata de zi cu zi a miliarde de oameni. Scopul meu este sa iti ofer o intelegere mai profunda a modului in care anumite produse schimba ceea ce facem si prin extensie ceea ce suntem. Cum se creeaza noile
obisnuinte In tot acest proces cel mai dificil pare a fi sa
creezi noi
obisnuinte. Probabil ca toti antreprenorii si oamenii de marketing se intreaba de ce Ei bine pentru ca cel mai mare dusman al noilor obisnuinte sunt vechile comportamente. Chiar si atunci cand ne schimbam rutinele caile neuronale raman gravate adanc in creierele noastre gata sa fie reactivate atunci cand ne pierdem concentrarea. Asadar dusmanul noilor obisnuinte este chiar mintea umana care tinde sa revina la modurile vechi de actiona si a gandi.