Descriere YEO:
Pe YEO găsești Captivat. Cum sa creezi produse de la Nir Eyal, în categoria Carte.
Indiferent de nevoile tale, Captivat. Cum sa creezi produse care formeaza obisnuinte | Nir Eyal din categoria Carte îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Caracteristici și Avantaje ale produsului Captivat. Cum sa creezi produse
- Departament: gaming-carti-birotica
- Ideal pentru pasionații de jocuri, birotică și distracție online.
Preț: 44 Lei
Caracteristicile produsului Captivat. Cum sa creezi produse
- Brand: Nir Eyal
- Categoria: Carte
- Magazin: carturesti.ro
- Ultima actualizare: 26-03-2025 01:59:35
Comandă Captivat. Cum sa creezi produse Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Captivat. Cum sa creezi produse de la carturesti.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
De ce unele
produse capteaza atentia multor oameni? Cum creeaza companiile de succes
produse la
care oamenii nu pot renunta? Exista vreo metoda prin
care tehnologia ne captiveaza atentia?Autorul raspunde la aceste intrebari explicand Modelul Hooked – un proces in 4 pasi integrat in produsele multor companii de succes
care influenteaza subtil comportamentul clientilor.Nir
Eyal a petrecut multi ani in industria jocurilor video si in cea a publicitatii. In acest timp a invatat si aplicat tehnici pe care le descrie in carte, pentru a motiva si influenta utilizatorii.Nir
Eyal scrie, ofera consultanta si preda despre modul in care interfereaza psihologia, tehnologia si afacerile. Este consultant pentru cateva startup-uri din Bay Area, firme cu capital de risc si incubatoare de afaceri. Din 2003, a fondat doua companii in domeniul tehnologiei. Cel mai recent startup al sau a primit finantare cu capital de risc din partea fondului de investitii Kleiner Perkins Caufield & Byers. Nir a tinut prelegeri la Stanford Graduate School of Business si la Hasso Plattner Institute of Design de la Stanford.„O lectura obligatorie pentru oricine este interesat de atragerea unei clientele fidele.” - Eric Ries, autor al volumului The Lean Startup