Cumpara de la libris.ro

Audiobook. Captivat - Nir Eyal - Nir Eyal


Audiobook. Captivat - Nir Eyal
44 Lei

Disponibil

(07-07-2024)
Cumpara de la libris.ro

Produs vandut de libris.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara audiobook. captivat - nir eyal de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru audiobook. captivat - nir eyal

Captivat.
Probabil ca toti antreprenorii si oamenii de marketing.
Cum se creeaza noile obisnuinte? In tot acest proces, cel mai dificil pare a fi sa creezi noi obisnuinte.
Scopul meu este sa iti ofer o intelegere mai profunda a modului in care anumite produse schimba ceea ce facem si, prin extensie, ceea ce suntem.
Captivat isi propune sa dezlantuie extraordinarele puteri noi pe care le au inventatorii si antreprenorii pentru a influenta viata de zi cu zi a miliarde de oameni.
Si atunci, de ce nu reusesc toate companiile sa lanseze produse de succes atat timp cat reteta este atat de simpla? Autorul ne ofera raspunsul la aceasta intrebare odata cu Captivat , in care a adunat rezultatele tuturor experientelor si studiilor pe care le-a efectuat timp de mai multi ani pe aceasta tema, promitand ca: Lucrarea de fata ii va invata pe inventatori cum sa creeze produse care sa ii ajute pe oameni sa faca lucrurile pe care si-au dorit sa le faca dintotdeauna, dar care, in lipsa unor solutii nu le fac.
Asadar, cand se pune intrebarea: Cum reusesc unele companii sa isi faca bunurile indispensabile? Raspunsul este cat se poate de simplu: Creandu-le consumatorilor obisnuinte.
Ce sunt obisnuintele? Comportamente automate, lucruri pe care le facem inconstient fara sa stam prea mult pe ganduri.
De ce? Pentru ca aceste gadgeturi ne-au creat OBISNUINTE.
Statisticile arata ca 79% dintre oameni isi verifica telefonul dimineata in rastimp de 15 minute de la trezire, o treime dintre americani ar prefera mai degraba sa renunte la sex decat sa isi piarda telefonul sau ca ne verificam telefoanele zilnic de… in jur de 150 de ori.
Sta in puterea noastra sa schimbam ceea ce facem si ceea ce suntem! Nir Eyal este CAPTIVAT, ca noi toti de altfel, de puterea pe care o are asupra noastra tehnologia.
Experienta acumulata in timp ce lucra la implementarea de campanii publicitare in lumea social gaming-ului l-a ajutat pe Nir Eyal la redactarea unui adevarat manual care sa ajute la crearea de noi produse pe care oamenii sa le iubeasca.
Articolele lui Nir Eyal apar de asemenea periodic in reviste de prestigiu precum: Harvard Business Review, The Atlantic, TechCrunch si Psychology Today.
Pe blogul sau Nir abordeaza subiecte de interes despre interferenta dintre psihologie, tehnologie si afaceri.
Autorul cartii, Nir Eyal este un absolvent al Universitatii Harvard avand de asemenea un MBA obtinut la Stanford School of Business. - Eric Ries, autor al volumului The Lean Startup Durata audiobook: 5 ore si 12 minute Lectura: Cristian Sorin Oprea Captivat: Cum sa creezi produse care formeaza obisnuinte / Hooked: How To Build Habit-Forming Products de Nir Eyal se va dovedi un instrument deosebit de util pentru antreprenori, marketeri, product manageri si designeri care lucreaza la crearea de noi produse si la lansarea acestora pe piata.
O lectura obligatorie pentru oricine este interesat de atragerea unei clientele fidele.
Nir a tinut prelegeri la Stanford Graduate School of Business si la Hasso Plattner Institute of Design de la Stanford.
Cel mai recent startup al sau a primit finantare cu capital de risc din partea fondului de investitii Kleiner Perkins Caufield &
Byers.
Din 2003, a fondat doua companii in domeniul tehnologiei.
Este consultant pentru cateva startup-uri din Bay Area, firme cu capital de risc si incubatoare de afaceri.
In acest timp a invatat si aplicat tehnici pe care le descrie in carte, pentru a motiva si influenta utilizatorii.
Nir Eyal scrie, ofera consultanta si preda despre modul in care interfereaza psihologia, tehnologia si afacerile.
Nir Eyal a petrecut multi ani in industria jocurilor video si in cea a publicitatii.
Cum sa creezi produse care formeaza obisnuinte De ce unele produse capteaza atentia multor oameni? Cum creeaza companiile de succes produse la care oamenii nu pot renunta? Exista vreo metoda prin care tehnologia ne captiveaza atentia?Autorul raspunde la aceste intrebari explicand Modelul Hooked – un proces in 4 pasi integrat in produsele multor companii de succes care influenteaza subtil comportamentul clientilor.
Captivat


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse